Lars89 Skrevet Februar 25, 2010 Share Skrevet Februar 25, 2010 ACS-leppa koster 7K på GS bildeler/Bavaria så den er ikke gratis nei Hør med Koed.no også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
koffer1987 Skrevet Mars 6, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2010 da var de nye led baklyktene kommet fra usa og montert , ble veldig fornød med å få vekk de gule blinkerene bak , så nå venter jeg bare på at posten skal få raua i gir å sende frontlykene videre fra tolla ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
koffer1987 Skrevet Mars 10, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2010 da var senkesettet å de nye bremseskivene sånn ca på ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Mars 10, 2010 Share Skrevet Mars 10, 2010 Utrolig mye gromdeler du skulle sette på da. Blir utrolig bra! Originale BBS? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet Mars 10, 2010 Share Skrevet Mars 10, 2010 Så meget bra but dette ja Fete felger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Imsdal Skrevet Mars 10, 2010 Share Skrevet Mars 10, 2010 Pen bil! Likte felgene dine også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
koffer1987 Skrevet Mars 13, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2010 hehe takktakk ! desverre ikke orginale BBS enda lars hehe men funker for nå ! ;( , nå skal jeg ned i garasjen å skru av hele frontfangeren bare for og få på de nye lyktene , det var mer stress en jeg hadde regnt med ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
isanfa Skrevet Mars 13, 2010 Share Skrevet Mars 13, 2010 Det skal da gå og ta av lyktene uten og ta av fangeren. Se bare her: viewtopic.php?f=6&t=53688&start=105 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
koffer1987 Skrevet Mars 13, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2010 fant det ut ! var bare noe vrient ! her er resultatet : hva syns folket om å ha blinklys pæra som parklys ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Mars 13, 2010 Share Skrevet Mars 13, 2010 Ser bra ut Har faktisk vurdert d samme selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Mars 13, 2010 Share Skrevet Mars 13, 2010 Pen bil! Du har kjøpt frontlykter med adaptive kjørelys også ser jeg (titan bakgrunn). Hadde det selv også, men lakka de sort. Kunne tenkt meg å sett bilder av hele bilen med felgene og senk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Mars 13, 2010 Share Skrevet Mars 13, 2010 Lekker bil! E46 er det jeg skal ha, når jeg skal ha nyere en gang i tide, omtrent da pengene vokser på trær eller man kan trylle de frem selv digitalt, tenker jeg. Kommer til å følge med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
koffer1987 Skrevet Mars 14, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2010 takker ! ... kjøpte lyktene med tanke på at alt på bilen var sølv så smalt til med lykter ogsåhehe ! :Pskal få lagt ut noen bilder av hele bilen med ny senk å felg snart må bare få den helt ferdig å ut på veien ! dritt lei av å kjøre audi 90 quattro vinterbil nå ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stizzen Skrevet Mars 14, 2010 Share Skrevet Mars 14, 2010 Nydelig bil! Gleder meg til å se nye bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
koffer1987 Skrevet Mars 18, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2010 Skal få slengt ut noen bilder til helga klar for og lufte den litt ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå