E39Hansen Skrevet April 7, 2014 Share Skrevet April 7, 2014 Blir det no særlig bedre lyd av det ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hpi Skrevet April 7, 2014 Share Skrevet April 7, 2014 Jeg har bytta alt som er av høytalere i min touring, dvs diskanter i alle 4 dører og 5.25" i framdører og taket bak og lyden ble en god del bedre. mykere mer detaljert diskant og mer punch i midbassen for å nevne noe. Jeg kjøpte høytalere fra www.bavariansoundwerks.com men hvor du kjøper fra er jo en smak sak. Høytalerne som stod i taket bak hos meg låt rett og slett helt forferdelig. Tror kanskje den ene var sprengt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet April 7, 2014 Forfatter Share Skrevet April 7, 2014 Aner ikke om det blir bedre.. Men tenkte det kanskje dempa lyden litt i boksen.. Ja jeg vurderte og kjøpe fra bavarian selv, men ble til at jeg kjøpte noen enkle fra den lokale sjappa. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hpi Skrevet April 7, 2014 Share Skrevet April 7, 2014 Ja det funker sikkert like bra fra den lokal sjappa. Det viktigste er å få fjerna de originale for de er ikke mye å skrive hjem om Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet April 7, 2014 Forfatter Share Skrevet April 7, 2014 Nei de var skikkelig dritt. Rart at det blir så mye bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet August 25, 2014 Share Skrevet August 25, 2014 aplejohn, jeg har prata med bavsound og de har ikke høytalere til våre biler siden vi ikke har DSP eller hifi annlegget vi har jo bare sånn base stereo så du har nok gjort et godt bytte ved disse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå