Gå til innhold

bilde av ditt "dekkstrekk"?


Anbefalte innlegg

Hvordan er federal vanskeligere å strekke? Svake sidevegger på de også, eller at de er vanskeligere å legge på? Har hatt federal tidligere og de virker som de gir lite strekk i forhold til det du forventer, men var litt derfor jeg kjøpte de:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. Jeg har NS2, men tror de har blitt bedre siden du hadde de. Nå har jeg kjørt med de i noen måneder. Sporer ikke, støyere ikke noe mer enn feks Falken, gode på vått. Samme erfaringen har jeg med 2 biler nå.

 

 

Hadde ett sett med Falken FK453 på samme bilen (E91en) bare en dim mindre og ble utrolig skuffa av de også. Bråket nesten like mye som Dingdongene som var 19".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 months later...
  • 5 months later...
On 6. juni 2015 at 0.38, andreaskarm skrev:

Jeg har 453 på 5 serien, makan til drittdekk. Da er nankang pling plong bedre

Trodde falken skulle være brae jeg ?  Kjører selv nankangs ns-20 å de bråker fælt mye å steinharde... 

Hva anbefaler dere til nye dekk? Kjører 235/35-19 på 9,5 brei felg 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, sh0xx skrev:

Trodde falken skulle være brae jeg ?  Kjører selv nankangs ns-20 å de bråker fælt mye å steinharde... 

Hva anbefaler dere til nye dekk? Kjører 235/35-19 på 9,5 brei felg 

Fk 453 er jeg superfornøyd med, støyer lite og sporer ingen ting, myke er de også. Det samme med Falken 912. Nankang NS2 er jeg ikke fornøyd med, vannplaner lett, steinharde og støyer mye. NS20 er jeg heller ikke imponert over.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, MagnusHN skrev:

Fk 453 er jeg superfornøyd med, støyer lite og sporer ingen ting, myke er de også. Det samme med Falken 912. Nankang NS2 er jeg ikke fornøyd med, vannplaner lett, steinharde og støyer mye. NS20 er jeg heller ikke imponert over.

 

Er litt rart, eg meiner omvent :P Falken dekka som eg hadde, var dei dårligeste dekka eg har kjørt med. Støya, og sporte. Sporinga var verst.

Eg har prøvd 452, og 453 begge like jevlige i fra dag 1. Dimmensjoner var 235/45 17" og 265/40 17"

Skifta til nangkang ns2 og er heilt sjukt mykje bedre på støy og sporing. Kosta ca1000kr mindre pr dekk og. 

Vannplaning, eller grep på vått er dårlig. Falken var ikkje spesielt gode der, samme med nangkang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, carburetion skrev:

Er litt rart, eg meiner omvent :P Falken dekka som eg hadde, var dei dårligeste dekka eg har kjørt med. Støya, og sporte. Sporinga var verst.

Eg har prøvd 452, og 453 begge like jevlige i fra dag 1. Dimmensjoner var 235/45 17" og 265/40 17"

Skifta til nangkang ns2 og er heilt sjukt mykje bedre på støy og sporing. Kosta ca1000kr mindre pr dekk og. 

Vannplaning, eller grep på vått er dårlig. Falken var ikkje spesielt gode der, samme med nangkang.

Hvilken bil var dette på? Dim jeg har er 225/40/18 på 10" og 255/35/18 på 11,5" med rundt 3 bar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, MagnusHN skrev:

Hvilken bil var dette på? Dim jeg har er 225/40/18 på 10" og 255/35/18 på 11,5" med rundt 3 bar.

E32 og E34. Fylte i 3.5bar i mine, men dei sporte for mykje.

Dei falken dekka eg har nå kjøpte eg ifjor, har mykje mønster igjen, men dei er så jevlige å kjøre med. Så eg putta dei bak, og spinner dei opp :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...