skaugen Skrevet Desember 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2011 Har fått "kastet i sammen bilen" . Var vel egentlig ferdig sammensatt for noen månder siden, men tok meg ikke tid til å oppdatere forumet. Understell: H&R fjærer med noe ymse men nye dempere. Sveisesperre, går faktisk veldig bra i denne bilen da den er ganske lett bak. noe modifiserte fester til fjærene foran. tårnstagg både foran og bak. kommer nye justerbaretårnlagere ganske snart. Får vel også legge ved en ny plan: Det kommer til å bli satt inn bur etter at jeg får EU-ok Hydraulisk håndbrekk Widebodykit til 2002 fra http://www.pesch.cz Kommer nok til å bli lakkert i en mørkere grå perle metallic og bodykittet i en svart farge (med synelige poppnagler, vil ha en litt hard look) det skal også bygges en m20 2,7/2,8 stroker høykomp, 302 grader kam og motorsykkelforgassere. (kan hende setter på turbo på 2,5 literen som sitter i nå, men bare midlertidig.) skal også få tak i noen bøttestoler. Skivebremser foran og bak ventilerte. Som dere sikkert desverre ser så ble den rullemalt er nesten flau over at jeg gjorde dette, men får trøste dere med at det blir nok noe ordentelig lakk om ikke alt for lang tid. Men må si at jeg trodde det skulle bli værre enn det ble. Nye bremsrør ble lagt opp. Satt bare inn en m20 2,5 som nå kjøres på etanol og 99 oktan (50/50) Men går faktisk ganske bra i denne bilen! Som dere ser så er den langt fra strøken. (Mangler også speilet på sjøførsiden så hvis noen har så er det bare å skrike ut!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skaugen Skrevet April 2, 2014 Forfatter Share Skrevet April 2, 2014 Årene går og har så vidt begynt å jobbe litt videre på dette gruppe 5 prosjektet. Planene var å bruke den i drifting men da de endret regelverket i 2014 så gikk dette til helvete. Og i forbindelse med det så ble det jo gode muligheter til å fullføre prosjektet til den opprinnelige planen. Har nå flyttet torpedoveggen, driver på å monterer ny travers bak(fra e39 touring), sveiset bur +++ Widebody-kittet blir først sveist i stål før det blir støpt i glassfiber Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skaugen Skrevet August 25, 2014 Forfatter Share Skrevet August 25, 2014 Begynner å ligne litt nå... Fullt av andre "prosjekter" så må til litt tålmodighet hvis du følger med her, Men den blir fullført etterhvert TRF og knoskar reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF91 Skrevet August 25, 2014 Share Skrevet August 25, 2014 Putin approves stig. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå