Netlandet Skrevet Mars 3, 2010 Share Skrevet Mars 3, 2010 Se her ja. Har venta på den tråden her Joakim. Litt lettere å få en oversikt over alle bilene og delene dine, hehe Sett den blå 328'en her inne med Zito felga? Jævla stilig, selvom jeg ikke er så glad i de hjula. Mulig det står et sted, men hvilken farge skal bilen din lakkeres i? Overraskende å se så alvorlig rust i dempertårn på en E36, men det ordner du vel (Er ikke det ulovlig å sveise selv i bærende konstruksjoner, btw?) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hardrocxsludge Skrevet Mars 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2010 Meget imponerende meeeeget imponerende. 16år? da jeg var 16 kunne jeg mekke snøscootere:) Denne bilen blir nok veldig bra! Du er heldig som har en Far som kan mekke. Jeg har selv lært alt jeg kan av min avdøde bestefar. Ikke alt som kan læres på skolebenken. De felga dine likte jeg så godt at jeg vurderer slike selv nå, kanskje i 17-18". Gi oss fler bilder på sikt. Godt jobba gutt. Takk takk . 16 år jeg er, men kan vel si at jeg oppvokst med bil ! Far min var mekaniker i et rallycrossteam og jeg har vært med der siden jeg lå i barnevogna Motorcross har jeg også kjørt siden jeg var 3 år, så har stort sett gjort det meste der selv og ! så har vært mye lærerikt å følge med på opp igjennom årene . Slike innlegg gir pågangsmot så får takke for det Felgene er fine de, fikk de billig, veldigbillig ! så har jeg noe rabatter på gummi da så blir vel bra vel ! Jeg ville satset på 18" var jeg deg . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hardrocxsludge Skrevet Mars 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2010 Se her ja. Har venta på den tråden her Joakim. Litt lettere å få en oversikt over alle bilene og delene dine, hehe Sett den blå 328'en her inne med Zito felga? Jævla stilig, selvom jeg ikke er så glad i de hjula. Mulig det står et sted, men hvilken farge skal bilen din lakkeres i? Overraskende å se så alvorlig rust i dempertårn på en E36, men det ordner du vel (Er ikke det ulovlig å sveise selv i bærende konstruksjoner, btw?) Hehe, måtte få ut en tråd etterhvert . har gått litt tregt men jeg tar meg heller god tid en dårlig tid . så får jeg prøve så godt jeg kan på å oppdatere jevnlig . er jo ikke ute på verkstedet hver dag heller så . Har ikke sett noen 328 inne på forumet her faktisk, utenom den dirtydicky hadde ! Er mange som har zito for tiden men er egentlig tøffe felger ! var i bunn å grunn ikke de jeg var ute etter men fikk et så bra tilbud - bytte med mellomlegg så da slo jeg til ! Grunnen derav til at det er rustet så ille ( som jeg så i etterkant av demonteringa) det var at halve innerskjermen er vært byttet, der ser du i bunn å grunn på bildene hvor lakken skiller seg ifra grunningen ! så den halvdelen som er lakkert er satt på i ettertid å er gjort rimelig dårlig arbeid med foging rundt dempertårn og i sveisen sånn at det har rustet noe ille ! men er kun den biten som er vist på bilde så er nødt til å punge pusse pungte pusse pungte pusse til det blir fint . så blir det helsveising av dempertårn , for litt stivhet å holdbarhet . bilen skal lakkes i samme farge som den er faktisk . " diamantsvart" . Fikk en utrolig god pris på lakk med alt grunnarbeid inkludert der hvor far min lakkerte utstillingsbilen sin . så gjør det nok der . synes i bunn å grunn fargen er ganske fin også ! men ser på bildene at den er mindre bra i lakken, så jeg kan egentlig ikke forestille meg hva som har blitt gjort med bilen :s . Takk for støtten i alle fall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwmann24 Skrevet Mars 3, 2010 Share Skrevet Mars 3, 2010 Har heldigvis rabatter på felg å dekk jeg og (fattern har vært i bransjen siden Jesus himself hang på korset) tenker det blir 18 jeg. gleder meg til å se ferdig restultat, det kan jo ta sin tid da, men han som venter på no godt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hardrocxsludge Skrevet Mars 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2010 Har heldigvis rabatter på felg å dekk jeg og (fattern har vært i bransjen siden Jesus himself hang på korset) tenker det blir 18 jeg. gleder meg til å se ferdig restultat, det kan jo ta sin tid da, men han som venter på no godt... hehe er en fordel det, kan fort gå litt gummi . Zito titan synes jeg er et bra valg jeg, felgene er fine, også er det ganske åpne med få eiker så om du har litt bremser så syns det også . så jeg hadde satset på disse i 18 med 9,5 bak og 8,5 foran ! og ikke alt for brede lisser, synes e36 passer litt strekk på gummien god kveld Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hardrocxsludge Skrevet Mars 4, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2010 Da har jeg fått planlagt litt nærmere ! skal ta dempertårnet til uken, samt alle overflødige hull som har blitt boret igjennom alle årene . er ganske alvorlig den rusta på dempertårnet men fant ut av det etter å ha demontert å kikket litt, så fant jeg ei pølse med sveis som har prøvd å blitt pusset ned med surv, og sveisen er ikke heldekkende en gang, ser små huller her å der ! så er ikke rart det ruster da når smuss å dritt legger seg mellom fremre del av innerskjerm å leppa til dempertårnet . dårlig at folk ikke retter opp ordentlig når det først gjøres noe med . Så kommer bilder og updates til uka Joakim Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hardrocxsludge Skrevet Mars 10, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2010 Da var hjulbuene bak bestilt . Er usikker på om jeg skal sveise de inn å valse eller å sveise de inn å modifisere de til zito felgene . Må gi det litt tanker gitt . Venter bare på lønningen nå, så kommer det ny hjerne som ews delen er fjernet i, den er justert for m50 innsug og har en liten chip i tillegg ! kommer også en sendig med dette i : og slike foran å bak . det er i alle fall det som kommer nå i første pulje ! Lørdag å søndag så sveiser jeg ferdig motorommet . Mulig jeg rekker å sveise ferdig på lørdagen også dra et strøk lakk på søndag . Skjedd litt lite i siste men kommer bilder i løpet av helgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw328ci Skrevet Mars 11, 2010 Share Skrevet Mars 11, 2010 Se her ja. Har venta på den tråden her Joakim. Litt lettere å få en oversikt over alle bilene og delene dine, hehe Sett den blå 328'en her inne med Zito felga? Jævla stilig, selvom jeg ikke er så glad i de hjula. Mulig det står et sted, men hvilken farge skal bilen din lakkeres i? Overraskende å se så alvorlig rust i dempertårn på en E36, men det ordner du vel (Er ikke det ulovlig å sveise selv i bærende konstruksjoner, btw?) Har ikke sett noen 328 inne på forumet her faktisk, utenom den dirtydicky hadde ! HEI, HEI, HEI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hardrocxsludge Skrevet Mars 11, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2010 Se her ja. Har venta på den tråden her Joakim. Litt lettere å få en oversikt over alle bilene og delene dine, hehe Sett den blå 328'en her inne med Zito felga? Jævla stilig, selvom jeg ikke er så glad i de hjula. Mulig det står et sted, men hvilken farge skal bilen din lakkeres i? Overraskende å se så alvorlig rust i dempertårn på en E36, men det ordner du vel (Er ikke det ulovlig å sveise selv i bærende konstruksjoner, btw?) Har ikke sett noen 328 inne på forumet her faktisk, utenom den dirtydicky hadde ! HEI, HEI, HEI Nei dægen ! Tenkte ikke på deg akkurat nå . Hvordan går det med prosjektet ditt da ? fått noe greie på toppen å den lille flekken med irr ? håper du var fornøyd i alle fall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw328ci Skrevet Mars 12, 2010 Share Skrevet Mars 12, 2010 Hehe Joda, går smått om senn framover med turbo-prosjektet. Har det meste av delene nå, bortsett fra de nye DYRE godsakene Toppen satser jeg på at det ikke gjør noe med den "grav-irra", siden den er utenfor der som stålringen fra pakningen kommer til å presse på rundt syllinderen Nå driver jeg å pusser opp noen 17" BBS RC felger og er nesten i havn med det Gleder meg til sommerdekk føre Selv om du er ung så ser det ut til at du har kontroll på det du driver med. Lykke til, du kommer nok til å bli fornøyd uten tvil. M52 B28 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Mars 12, 2010 Share Skrevet Mars 12, 2010 Spennende prosjekt Må si jeg er imponert over at du kun er 16 år. Både prosjektet og skriftspråket ditt tilsier noe annet. Gikk mest i moped og tullball når jeg var på din alder Ønsker deg lykke til og er sikker på at bilen bli konge Burde vel flytte greit på seg med det oppsettet der og:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hardrocxsludge Skrevet Mars 13, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2010 Hehe Joda, går smått om senn framover med turbo-prosjektet. Har det meste av delene nå, bortsett fra de nye DYRE godsakene Toppen satser jeg på at det ikke gjør noe med den "grav-irra", siden den er utenfor der som stålringen fra pakningen kommer til å presse på rundt syllinderen Nå driver jeg å pusser opp noen 17" BBS RC felger og er nesten i havn med det Gleder meg til sommerdekk føre Selv om du er ung så ser det ut til at du har kontroll på det du driver med. Lykke til, du kommer nok til å bli fornøyd uten tvil. M52 B28 Håper det ordner seg ! Lønner seg nok å sende den til planing før montering, men det er vel sånn det skal gjøres ved bytte av toppakning så regner med det blir gjort . solgte nettopp noen bbs rc felger selv jeg ! satt på den jeg tar m52b28 fra . fine felger, men jeg hadde sett for meg svarte felger å da kom jeg over en som ville bytte bort noen zito titan felger . ikke det grommeste men ser vel ok ut i førsteomgang . Takk for positive kommentarer, det er alltid morro å sitte å lese . gleder meg til å prøve bilen første turen ! har jo en 320 til bruks, å må da si at det holder helt ok til en bruksbil da ! men b28 det tror jeg blir fint til å begynne med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hardrocxsludge Skrevet Mars 13, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2010 Spennende prosjekt Må si jeg er imponert over at du kun er 16 år. Både prosjektet og skriftspråket ditt tilsier noe annet. Gikk mest i moped og tullball når jeg var på din alder Ønsker deg lykke til og er sikker på at bilen bli konge Burde vel flytte greit på seg med det oppsettet der og:) Ja, kan vel si det er spennende, vet jo aldri hvor det ender hen ! plutselig skjer det noe nytt, så en bil kan vel egentlig ikke bli " ferdig " . Har faktisk ikke tatt mopedlappen, men har skrudd veldig mye på moped i lengden da, kjører jo litt i hist og her og ! men har gått mest i crosser fram til jeg kjøpte meg bil ! har drevet på hobbybasis med cross siden 3 års alderen til 16 ! har jo blitt litt skruing opp igjennom årene da . Spent på oppsettet selv, kan ikke helt se for meg hvordan moment og drag skal være da alle bilene jeg har sitti på i som har over 200 hester har hatt turbo, så har liksom aldri prøvd å sitte på i en bil med litt grom sugemotor da , så er spent ja . men blir vel bra til siste og slutt . Takk for hyggelige tilbakemeldinger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hardrocxsludge Skrevet Mars 13, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2010 Imorgen kommer det oppdateringer med bilder ! fikk begynt på sveisingen av dempertårn idag å det ser veldig bra ut foreløpig ! Kan ikke klage på noe synes jeg . Så kommer bilder av ferdigstilt sveis i morgen . Blir vel litt mer småfiks av overflødige hull før lakk samt bunnfeste til forskjerm og litt smått her og der rundt om ! hjulbuene tar jeg etterhvert når de har kommet i posten . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hardrocxsludge Skrevet Mars 14, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2010 Da var stort sett all sveising som trengs å gjøres før lakkering i motoromm gjort ! var litt mer dårlig metall enn hva jeg hadde funnet så ble litt skjøter her å der, fikk pusset ned det værste, så da handler jeg inn finsparkel i morgen og legger i skjøtene rundt dempertårn, og innerskjerm . slik at det ser rett å fint ut når lakken kommer på . fikk helsveist demperntårenen i bunnen og et lite stykke oppover, men det får være stiving nok opp til rammevangen for denne gang . må si jeg ble fornøyd, så blir spennende å se hvordan det blir med siste finish i morgen . satser på lakk i løpet av uken og . Får si takk til Kjell Arild for god hjelp med sveis , ser ikke lett ut den rustsveisinga ! Her har dere noen bilder å bryne dere på legg merge til blokka i bakgrunnen på siste bildet ! chevy 454 . tror det er 8,3 liter ! Snæv lyd ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå