ErsinM5touring Skrevet April 24, 2010 Forfatter Share Skrevet April 24, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
phrode Skrevet April 24, 2010 Share Skrevet April 24, 2010 Lekker m5! Hva slags felger er det der? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErsinM5touring Skrevet April 24, 2010 Forfatter Share Skrevet April 24, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErsinM5touring Skrevet April 24, 2010 Forfatter Share Skrevet April 24, 2010 Takk takk . Felgene er kjøpt fra GS litt usikker på hva dem heter. Kjøpte felgpakke. 8,5 forran, 9,5 bak er meget fornøyd! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hefner Skrevet April 24, 2010 Share Skrevet April 24, 2010 Må bare få sagt at din E34 M5 er så forpult rååå!! det er et av de fineste karoseri bmw har laget. har lenge hatt lyst på en slik en men får slite med min traver en beite til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErsinM5touring Skrevet April 24, 2010 Forfatter Share Skrevet April 24, 2010 Jo takk du! Alltid hyggelig med tilbakemeldinger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet April 25, 2010 Share Skrevet April 25, 2010 der var det skikkelige bilder av m5en ja, endelig litt sommerfølelse og skikkelig feste i bakken har du noen planer for den? skal du på rudskogen på bmwccn treffet 22-23 mai? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErsinM5touring Skrevet April 25, 2010 Forfatter Share Skrevet April 25, 2010 Hehe, ja herlig å få gjort bilen sommerklar! Videre planer for den er: Sorte DE, sorte blinklys forran, sorte blink bak?, coilovers(til vintern, fordemperne er helt slitte), bytte litt foringer i forstillig, eventuelt lakkere sideskjørt for og bakfanger i sølv nederste delen litt usikker enda, fikse små rustflekker rundt om. Skal få byttet opphengslager og hardykobling neste helg pga vibrasjon. BMWCCN treff ja! Tenkte meg egentlig en tur på Gatebil på våler samme helg, men får se ann litt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Henning Skrevet April 25, 2010 Share Skrevet April 25, 2010 kjøpt m5,n mellom jessheim og kløfta?fin bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErsinM5touring Skrevet April 26, 2010 Forfatter Share Skrevet April 26, 2010 kjøpt m5,n mellom jessheim og kløfta?fin bil Ja, kjøpte den der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KingB Skrevet Mai 5, 2010 Share Skrevet Mai 5, 2010 Søt bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErsinM5touring Skrevet Mai 5, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2010 Søt bil Takker, lever et ganske fredfullt og rolig liv denne her iforhold til din. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErsinM5touring Skrevet August 8, 2010 Forfatter Share Skrevet August 8, 2010 Da var en velbrukt søndags ettermiddag over, fikk vasket begge bilene til og med. Har forresten også lakkert sideskjørta til m5en til originalfargen, jeg syns det ser mye bedre ut nå en det det var før. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet August 8, 2010 Share Skrevet August 8, 2010 Flotte biler, tøft med M5-felger på Blazeren, og til slutt må jeg bare si at det der må være de styggeste felgene jeg noensinne har sett på en E61! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet August 8, 2010 Share Skrevet August 8, 2010 Flotte biler, tøft med M5-felger på Blazeren, og til slutt må jeg bare si at det der må være de styggeste felgene jeg noensinne har sett på en E61! +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå