EspenBimmer Skrevet Mai 11, 2013 Skrevet Mai 11, 2013 så litt liten ut foran de felgene, bak så det awesome ut Tror det hadde gjort seg med csl luke og, ser så ekstremt lav ut bak! Sinnsykt pen denne bilen din altså! Espen~
sto0one Skrevet Mai 11, 2013 Forfatter Skrevet Mai 11, 2013 så litt liten ut foran de felgene, bak så det awesome ut Tror det hadde gjort seg med csl luke og, ser så ekstremt lav ut bak! Sinnsykt pen denne bilen din altså! Espen~ Størrelsen ser litt rar ut på bildet ja egentlig:P Ser bedre ut IRL:) Bedre bilder blir tatt, så får se om det kommer bedre fram på dem. CSL luke skal jeg nok prøve. Driver også å tenker på baklykter med orange blink uten soting. Hva tror folket om det?
Ivrig86 Skrevet Mai 11, 2013 Skrevet Mai 11, 2013 så litt liten ut foran de felgene, bak så det awesome ut Tror det hadde gjort seg med csl luke og, ser så ekstremt lav ut bak! Sinnsykt pen denne bilen din altså! Espen~ Størrelsen ser litt rar ut på bildet ja egentlig:P Ser bedre ut IRL:) Bedre bilder blir tatt, så får se om det kommer bedre fram på dem. CSL luke skal jeg nok prøve. Driver også å tenker på baklykter med orange blink uten soting. Hva tror folket om det? Baklykter tror jeg hadde blitt konge!
EspenBimmer Skrevet Mai 12, 2013 Skrevet Mai 12, 2013 Hadde blitt bra med led baklykter tror jeg, både hvite, litt sota eller oransje. Er litt vel mørke nå Espen~
EspenBimmer Skrevet Juni 13, 2013 Skrevet Juni 13, 2013 ok tørr jeg spørre hva de tar for en sånn jobb? Har sendt deg PM Kunne du sendt en PM til meg og ? Havardd reagerte på dette 1
sto0one Skrevet Oktober 16, 2013 Forfatter Skrevet Oktober 16, 2013 Leeeenge siden det har blitt oppdatert her nå. Siden sist har jeg vært i utlandet og henta M3 donorbil, så nå blir det godkjent ombygging. HPF Feramic Stage 2 Clutch Kit er bestilt med tanke på montering av kompressor. Vil legge ut noen nye bilder av bilen siden det er gjort en del kosmetiske forandringer på den også i det siste:)
sto0one Skrevet Oktober 19, 2013 Forfatter Skrevet Oktober 19, 2013 Donorbilen Bilde før vinterlagring. Eksos er solgt til en trivelig kar på forumet:)Baklykter med orange blink og orange blink til skjermene er bestilt.
Skulebollen Skrevet Oktober 20, 2013 Skrevet Oktober 20, 2013 Denne var grom! Følger med her:) sto0one reagerte på dette 1
sto0one Skrevet Oktober 20, 2013 Forfatter Skrevet Oktober 20, 2013 Denne var grom! Følger med her:) Takk:)
roarholt Skrevet Oktober 20, 2013 Skrevet Oktober 20, 2013 likte den blåfarga. hva heter den? Er det orginalfargen?
sto0one Skrevet Oktober 20, 2013 Forfatter Skrevet Oktober 20, 2013 likte den blåfarga. hva heter den? Er det orginalfargen?Originalfarge ja. Topaz blåSent from my iPhone using Tapatalk - now Free
sto0one Skrevet Oktober 20, 2013 Forfatter Skrevet Oktober 20, 2013 Hvor handla du den frontleppa?ebay
sto0one Skrevet Oktober 23, 2013 Forfatter Skrevet Oktober 23, 2013 Testet med nye baklykter. Veldig dårlig bilde, men ser da litt åssen det ble. Skulebollen reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå