sto0one Skrevet Mars 5, 2010 Forfatter Skrevet Mars 5, 2010 hva har du tenk med tanke på eksos ? må gjøre noe med gulvet bak om du skal bruke org M3 eksos .. hvis du ikke skal bruke samme type som jeg skal da ? Tenkte å bruke dette: Er det samme som du skal bruke?
sto0one Skrevet Mars 5, 2010 Forfatter Skrevet Mars 5, 2010 Kult bygg!Av farge vil jeg anbefale "Steel gray" min yndlings e46 farge hvertfall Grom farge Ligner på den som var på loaded M3'n?
Morgan GS Skrevet Mars 5, 2010 Skrevet Mars 5, 2010 hva har du tenk med tanke på eksos ? må gjøre noe med gulvet bak om du skal bruke org M3 eksos .. hvis du ikke skal bruke samme type som jeg skal da ? Tenkte å bruke dette: Er det samme som du skal bruke? Jepp my too ... gleder meg til å høre lyden i det
sto0one Skrevet Mars 5, 2010 Forfatter Skrevet Mars 5, 2010 Speila kom i posten i dag btw, det gikk jævla fort! Så bra Håper du blir fornøyd med dem. Fine speil. hva har du tenk med tanke på eksos ? må gjøre noe med gulvet bak om du skal bruke org M3 eksos .. hvis du ikke skal bruke samme type som jeg skal da ? Tenkte å bruke dette: Er det samme som du skal bruke? Jepp my too ... gleder meg til å høre lyden i det Du må gi tilbakemelding når du får hørt lyden. Regner med du får testet før meg, hehe.
Morgan GS Skrevet Mars 7, 2010 Skrevet Mars 7, 2010 ja vi før se hvem som ender opp først,, håper på å være bortimot klar til lakk til helga kun bil uten dører,koffertlokk
sto0one Skrevet Mars 7, 2010 Forfatter Skrevet Mars 7, 2010 Deler fra delebil Noen av delene på plass. Fanger er kun testmontert Nyvaska Prøvde med 265 ruller for å sjekke hvor mye ekstra dekk jeg fikk inn i M-skjermene. Der var det jammen meg plass til mye.
sto0one Skrevet Mars 7, 2010 Forfatter Skrevet Mars 7, 2010 På bilde 2 og 3 er ikke panser lukket, så det ser ut som det er stor glipe mellom skjerm og panser Gleder meg til å se bilen din med lakk Morgan . Og ja, du ender nok opp først ( jeg må jo ha testkanin, hehe )
Mustang1000hk Skrevet Mars 7, 2010 Skrevet Mars 7, 2010 fett prosjekt, vet du prislappen på det totale eller ?
sto0one Skrevet Mars 7, 2010 Forfatter Skrevet Mars 7, 2010 fett prosjekt, vet du prislappen på det totale eller ? Hei du. Har ikke regnet ut totalpris, men det blir nok ikke så mye som først forventet siden jeg fikk kjøpt mange deler brukt for ca halve prisen av ny-pris. Hellakkeringen blir jo kostende litt da.
awt Skrevet Mars 7, 2010 Skrevet Mars 7, 2010 Stilig prosjekt. Misunner deg litt, men tror alikevel ikke jeg skal begi meg ut på noe slik.
sto0one Skrevet Mars 8, 2010 Forfatter Skrevet Mars 8, 2010 Da har jeg trylla bort PDC hullene i bakfanger.
j_b Skrevet Mars 8, 2010 Skrevet Mars 8, 2010 ser utsom du jobber veldig veldig trangt? kule planer, lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå