Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 44
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Ka skjer med at 90% av de på e90post.com kjører 335i/d

Er det veldig billig i statene eller?

Minste motoren du får der borte er jo 328i.

335i koster fra 240. M3 fra 327...

Er bare i Norge og en håndfull andre land at stor motor koster penger...

så sant så sant... men det er vel koselig med litt variasjon også, er det ikke?

Skrevet

kos deg med amerikanske lønninger! :P

Er ikke så godt betalt å jobbe på McDonalds nei, men har man utdannelse så er det ikke noe feil med amerikansk lønn ;)

Skrevet

Apekatten har jo til og med limt emblemer over tåkelysene...

For et makkverk!

Men nok en gang vil jeg påstå at det der IKKE er en 328i, se på eksosrøret!

Det er en 320 max! Sikkert derfor de har tatt seg råd til å fullstendig ødelegge bilen også..

Skrevet

Har aldri fått lavere enn 323i USA.

For øyeblikket får man ikke mindre enn 328i...

Er jo ikke akkurat noe billigbil. Koster 195 000 eller det samme som en DODGE Challenger 5,7 Hemi med 372hk...

Skrevet

Ser poenget ditt, men tviler sterkt på at han har giddet å importere en 318/320 til statene. 328/528 er jo kjiping-motoren der borte :wink:

Er vel heller uorg. eksos eller amerikansk utgave e.l

Skjønner ikke hvordan du la merke til eksosen engang jeg? :P

Skrevet

Kjipingmotor ja! Ingen kjører Mercedes der med mindre den har 550 på bakluka :lol: Også går det vel for det meste i 545 for BMWer og andre størrelser man aldri ser på veien i Norge...

Skulle bare fortalt dem om 316d, så hadde de nok rulla rundt på bakken.

Kjørte noen venner her om dagen og skulle ta forbikjøring med full bil. Bilen sleit. "Ekke dette en BMW da? Trodde de var ganske raske jeg." I andre land ja :oops:

Skrevet

morsomste er...Jeg var på ett lexus forum når jeg hadde lexus..også fortalte jeg at jeg hadde betalt 25tusen for bilen..og måtte ut med 250tusen i avgifter...var ikke EN eneste person der som trodde på meg...alle nekta for at det kunne være så dyrt her..spess for en så gammel bil som i Usa starta på ca 4-5tusen kr..

Skrevet
Ser poenget ditt, men tviler sterkt på at han har giddet å importere en 318/320 til statene. 328/528 er jo kjiping-motoren der borte :wink:

Er vel heller uorg. eksos eller amerikansk utgave e.l

Skjønner ikke hvordan du la merke til eksosen engang jeg? :P

Heheh,jeg hadde på meg solbriller,så all krom-teipen ikke skreik så voldsomt :D

Skrevet
Kjipingmotor ja! Ingen kjører Mercedes der med mindre den har 550 på bakluka :lol: Også går det vel for det meste i 545 for BMWer og andre størrelser man aldri ser på veien i Norge...

Det "florerer" av 335, 550 og 760. Og det er endel som ikke tror noe på at det selges biler med motorvolum under 2 liter, for det skal du leite en stund etter for finne her. Men det er jo ikke så rart når f.eks. mellomlegget fra 328 til 335 er mer eller mindre lik summen av hvor mye mer 335 motoren koster å produsere i forhold til 328 motoren... :D

Skrevet

Det "florerer" av 335, 550 og 760. Og det er endel som ikke tror noe på at det selges biler med motorvolum under 2 liter, for det skal du leite en stund etter for finne her. Men det er jo ikke så rart når f.eks. mellomlegget fra 328 til 335 er mer eller mindre lik summen av hvor mye mer 335 motoren koster å produsere i forhold til 328 motoren... :D

Vet, vet... Fortalte en amerikaner hvor mye en Corvette C6 Z06 kostet her, han ville ha meg til å lede revolusjon i Norge :lol:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...