bmwZ Skrevet Mars 6, 2010 Share Skrevet Mars 6, 2010 Her er litt info og noen bilder av min Bmw Z4. Bilen er en 2004 2,2 som er gjort mange modifikasjoner på Er på engelsk fordi jeg postet dette på Zpost.com Engine -ESS supercharger kit with intercooler -Stage 2 with 3.0 ECU and higher boost from ESS (264rwhp) -ESS Sports exhaust Transmission -Original 5 Speed -3.0Si Coupe differential (3,46) -3.0Si drive shafts Body -Aero front bumper with custom carbon splitters -Aero sideskirts -Aero rear diffuser -Aero Spoiler -M hood -M roadster headlamps -US taillamps, white indicators -Rollover covers painted in car colour -Hardtop -3.0Si Grills Paint -Sterling grey (Wet-sanded and polished) Chassis -KW V3 Coilovers -H&R swaybars front and rear -Powerflex bushings front and rear -Ksport 330mm floating discs, 8 and 6 piston callipers Wheels and tires -19" Breyton Race GT Black 8,5" front and 9,5" rear -Bridgestone Potenza 235/35-19 and 265/30-19 Interior -M sportseats -M steeringwheel -M shortshift knob -M handbeake handle -AC Schnitzer pedals and footrest -Carbonfibre panels -Convertible covers Car -Bi Xenons -Electr. convertible -Klimatronic -El. folding mirrors -Hifi pro -Cruisecontroll -Windshot -etc... :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jon///M Skrevet Mars 6, 2010 Share Skrevet Mars 6, 2010 aah den var jo nydelig! har selv vurdert z4 for tiden, og man får ikke mindre lyst når man ser denne her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet Mars 6, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2010 aah den var jo nydelig! har selv vurdert z4 for tiden, og man får ikke mindre lyst når man ser denne her! Takk,takk.... Jeg er selv svært fornøyd med bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Mars 6, 2010 Share Skrevet Mars 6, 2010 Kjempeflott Z du har der. Jeg er ingen stor fan av sorte felger, men det blir nå mitt problem. Har fått mer og mer sansen for Z4 i det siste og jeg skjønner at gutten fra Verdal vil ha en slik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet Mars 6, 2010 Share Skrevet Mars 6, 2010 Flott bil Sikkert en morsom redskap det der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Mars 6, 2010 Share Skrevet Mars 6, 2010 Pent! Digg med M-rattet og girkula tenker jeg Hvor har du fått karbonspliterne framme fra? Hvor mye effekt snakker vi med stage2? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lapin Kulta Skrevet Mars 6, 2010 Share Skrevet Mars 6, 2010 Nydelig bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet Mars 6, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2010 ":4xxeje2w]Pent!Digg med M-rattet og girkula tenker jeg Hvor har du fått karbonspliterne framme fra? Hvor mye effekt snakker vi med stage2? Ja, føles ut som mer sportsbil med m rattet ja. Passer med orginal airbag også(ett tips) Karbonspliterne er dtm universal fra GS som jeg modifiserte. Har ett dynorun på ESS som ga 264hk på hjula. I overkant av 300 i motoren Takk til alle for fine komentarer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Mars 6, 2010 Share Skrevet Mars 6, 2010 Der er den ja! Sinnsykt tøff bil. Veldig kult å se når den kjører. fordi man ser ikke felgene, og bare rett inn til bremsene. Noen bilder jeg tokk av den på Mai treffet ved brannstasjonen i fjord. Håper det er greit jeg poster de? - Fredrik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet Mars 6, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2010 Der er den ja!Sinnsykt tøff bil. Veldig kult å se når den kjører. fordi man ser ikke felgene, og bare rett inn til bremsene. Noen bilder jeg tokk av den på Mai treffet ved brannstasjonen i fjord. Håper det er greit jeg poster de? - Fredrik Takk for det! Veldig bra bilder det der. Men siden bildene ble tatt Mai i fjor er det gjort noen forandringer. Bilen er bla senket, M lykter i front og byttet veltebøylene samt innkappslet kompressor. Ja syntes felgene ser bra ut med orangecalliptere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Termy Skrevet Mars 6, 2010 Share Skrevet Mars 6, 2010 Kjempeflott bil! Skulle gjerne hatt en Z4 selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mars 6, 2010 Share Skrevet Mars 6, 2010 Bare en ting å si; Nydelig Underholdningsverdien i denne må være nærmest ubeskrivelig med disse modifikasjonene.. Gratulere med ybergrom sommerbil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet Mars 7, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2010 Bare en ting å si; Nydelig Underholdningsverdien i denne må være nærmest ubeskrivelig med disse modifikasjonene.. Gratulere med ybergrom sommerbil! Takk skal du ha.. Ja den er utrolig morsom å kjøre, men det vet vel du som er Z4 eier. Jeg går å lurer på ett KW V3 understell, da kan underholdningen bli enda ett hakk bedre. Du har en utrolig "kleen" Z4 selv må jeg si Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet Mars 7, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2010 Noen som vet om det er samme passform på Z4M panseret som det orginale? Kunne tenkt meg å montere ett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Mars 7, 2010 Share Skrevet Mars 7, 2010 Z4 er gromme biler, men denne var helt rå Knall det du har gjort med bilen utvendig. Og at den har Kompressor gjør den jo enda mere atraktiv i mine øyne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå