Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
HELT SHERIFF!!

Ikke din den racerigga 348'n(?) som står også, vel?

Hehe! Nei, ikke min, det er "firmabilen" :wink:

  • Svar 409
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Denne er jo bare lekker.. Og sint.

Takk, ja syntes egentlig den ble mere mean med sort grill :D

Skrevet

Er bare rett og slett brutal den Zen din.

Hvor er det egentlig du jobber hen? Er jo grombiler over alt på bildene...

Skrevet

Usikker på hva som er råest. Bilen eller arbeidsplassen... :wink:

Gjort utrolig mye riktig og rått på denne. Mangler bare LSD nå :wink:

Skrevet
Er bare rett og slett brutal den Zen din.

Hvor er det egentlig du jobber hen? Er jo grombiler over alt på bildene...

Autostrada Sport, Ferrari & Maserati Norge :):D

Skrevet
Er bare rett og slett brutal den Zen din.

Hvor er det egentlig du jobber hen? Er jo grombiler over alt på bildene...

Autostrada Sport, Ferrari & Maserati Norge :):D

Din gris ;)

Skrevet
Usikker på hva som er råest. Bilen eller arbeidsplassen... :wink:

Gjort utrolig mye riktig og rått på denne. Mangler bare LSD nå :wink:

Ja, har planene for en sånn godsak:D :D

Skrevet
Er bare rett og slett brutal den Zen din.

Hvor er det egentlig du jobber hen? Er jo grombiler over alt på bildene...

Autostrada Sport, Ferrari & Maserati Norge :):D

Æææææsj!!! SPYTT SPYTT!!.

Hehe. Neida. Må jo være en gromplass å jobbe det.

Skrevet

Seriøst..... Da tok motoren kvelden :( Skulle gire til 4 gir i det jeg hadde ett godt drag, men det var 2 gir jeg traff... Gikk rett på sperra og oljerøyken sto ut av eksosen, fantastiske greier :cry:

Har sjekket litt, og trodde det var toppakning først, siden det kom inn olje i to av sylinderne. Dermed byttet jeg toppaktning (Bygde opp hele toppen på nytt, alle paktninger skiftet, slipte ventiler, trykktesta og planslipa) som tok ca 30timer, startet den i går men gikk like dårlig som før, tikket og røyk voldsomt. Da er det vel noe med stempler eller blokk, da kjøper heller ny motor enn å styre med dette om igjen......

Dette er vel ikke kompressorsettet sin skyld, så det blir kompressor på den nye motoren også :D

Skrevet

Huff. Hørtes slettes ikke kjekt ut.

Men da blir det vel ikke en til 2.2? Oppgradere volumet også da kanskje?

Skrevet
Huff. Hørtes slettes ikke kjekt ut.

Men da blir det vel ikke en til 2.2? Oppgradere volumet også da kanskje?

Ja, har sjekket litt opp om en 3 liter, men blir for dyrt da jeg må ha Motor, Girkasse, Fremre delen av eksos, hjerne, tenninglås, ledningsnett og mellomaksel + Ny softwear og enda større dyser til kompressorsettet. Beste jeg klarte å finne var rundt 70000,- for delene + jobben :( Blir nok en 2,2 liter igjen desverre...

Skrevet
Grom bil :)

Synd med motoren da, blir vel bra igjen.

Kor fekk du tak i carbon duk?

Hei og takk. Carbontrekk.com var vel adressa tror jeg :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...