bmwZ Skrevet August 13, 2010 Forfatter Skrevet August 13, 2010 HELT SHERIFF!! Ikke din den racerigga 348'n(?) som står også, vel? Hehe! Nei, ikke min, det er "firmabilen"
bmwZ Skrevet August 13, 2010 Forfatter Skrevet August 13, 2010 Denne er jo bare lekker.. Og sint. Takk, ja syntes egentlig den ble mere mean med sort grill
StigJ Skrevet August 13, 2010 Skrevet August 13, 2010 Er bare rett og slett brutal den Zen din. Hvor er det egentlig du jobber hen? Er jo grombiler over alt på bildene...
Lars89 Skrevet August 13, 2010 Skrevet August 13, 2010 Usikker på hva som er råest. Bilen eller arbeidsplassen... Gjort utrolig mye riktig og rått på denne. Mangler bare LSD nå
bmwZ Skrevet August 13, 2010 Forfatter Skrevet August 13, 2010 Er bare rett og slett brutal den Zen din.Hvor er det egentlig du jobber hen? Er jo grombiler over alt på bildene... Autostrada Sport, Ferrari & Maserati Norge
Torek Skrevet August 13, 2010 Skrevet August 13, 2010 Er bare rett og slett brutal den Zen din.Hvor er det egentlig du jobber hen? Er jo grombiler over alt på bildene... Autostrada Sport, Ferrari & Maserati Norge Din gris
bmwZ Skrevet August 13, 2010 Forfatter Skrevet August 13, 2010 Usikker på hva som er råest. Bilen eller arbeidsplassen... Gjort utrolig mye riktig og rått på denne. Mangler bare LSD nå Ja, har planene for en sånn godsak:D
StigJ Skrevet August 14, 2010 Skrevet August 14, 2010 Er bare rett og slett brutal den Zen din.Hvor er det egentlig du jobber hen? Er jo grombiler over alt på bildene... Autostrada Sport, Ferrari & Maserati Norge Æææææsj!!! SPYTT SPYTT!!. Hehe. Neida. Må jo være en gromplass å jobbe det.
Ellingsen B. Skrevet August 14, 2010 Skrevet August 14, 2010 Skikkelig feit Z4. Ble perfekt stuk med senk og felgene !
bmwZ Skrevet August 15, 2010 Forfatter Skrevet August 15, 2010 Seriøst..... Da tok motoren kvelden Skulle gire til 4 gir i det jeg hadde ett godt drag, men det var 2 gir jeg traff... Gikk rett på sperra og oljerøyken sto ut av eksosen, fantastiske greier Har sjekket litt, og trodde det var toppakning først, siden det kom inn olje i to av sylinderne. Dermed byttet jeg toppaktning (Bygde opp hele toppen på nytt, alle paktninger skiftet, slipte ventiler, trykktesta og planslipa) som tok ca 30timer, startet den i går men gikk like dårlig som før, tikket og røyk voldsomt. Da er det vel noe med stempler eller blokk, da kjøper heller ny motor enn å styre med dette om igjen...... Dette er vel ikke kompressorsettet sin skyld, så det blir kompressor på den nye motoren også
StigJ Skrevet August 15, 2010 Skrevet August 15, 2010 Huff. Hørtes slettes ikke kjekt ut. Men da blir det vel ikke en til 2.2? Oppgradere volumet også da kanskje?
bmwZ Skrevet August 15, 2010 Forfatter Skrevet August 15, 2010 Huff. Hørtes slettes ikke kjekt ut.Men da blir det vel ikke en til 2.2? Oppgradere volumet også da kanskje? Ja, har sjekket litt opp om en 3 liter, men blir for dyrt da jeg må ha Motor, Girkasse, Fremre delen av eksos, hjerne, tenninglås, ledningsnett og mellomaksel + Ny softwear og enda større dyser til kompressorsettet. Beste jeg klarte å finne var rundt 70000,- for delene + jobben Blir nok en 2,2 liter igjen desverre...
MariusG Skrevet August 15, 2010 Skrevet August 15, 2010 Grom bil Synd med motoren da, blir vel bra igjen. Kor fekk du tak i carbon duk?
bmwZ Skrevet August 15, 2010 Forfatter Skrevet August 15, 2010 Grom bil Synd med motoren da, blir vel bra igjen. Kor fekk du tak i carbon duk? Hei og takk. Carbontrekk.com var vel adressa tror jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå