winchester Skrevet Desember 24, 2010 Share Skrevet Desember 24, 2010 Ok, skal se etter. Men blir vel kanskje like dyrt inkl. frakt og toll/mva? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet Januar 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2011 Legger ut noen bilder av Z4en min med full M-look, også Z4ens gode venner er med på bildene Bilen står nå på vinterhjul, men bruker den ikke på vinteren. Bare for å flytte den rundt om det trengs (Som f.eks ta disse bildene) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet Januar 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Januar 8, 2011 Share Skrevet Januar 8, 2011 Tøft! I sitt rette habitat der kan man si. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet Januar 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet Januar 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2011 Tøft! I sitt rette habitat der kan man si. Hehe, ja om den holder følge med bare en av dem er jeg fornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Januar 8, 2011 Share Skrevet Januar 8, 2011 Ekkel oppbevaringsplass du har En smule misunnelig på den ja. Hva er dim på vinterfelgene? Og ET? Siden du er så godt i gang, kunne du tatt et bilde rett for eller bakfra på en av sidene slik at det er mulig å se hvor langt innfor felgene er? eller du har kanskje allerede et? Må se om jeg har gått på en smell med bestilling av hjul skjønner du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet Januar 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2011 Ekkel oppbevaringsplass du har En smule misunnelig på den ja. Hva er dim på vinterfelgene? Og ET? Siden du er så godt i gang, kunne du tatt et bilde rett for eller bakfra på en av sidene slik at det er mulig å se hvor langt innfor felgene er? eller du har kanskje allerede et? Må se om jeg har gått på en smell med bestilling av hjul skjønner du Felgene er 8.5 og 9,5 18" med ET38 foran og ET46 bak med 225-40 og 265-35, da er det god plass i hjulbuen. Sommerfelgene er 8,5 og 9,5 19" med ET35 foran og bak, det er det max uten å valse, går innenfor med en eller to mm. 235-35 og 265-30 er dim på dekka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Januar 8, 2011 Share Skrevet Januar 8, 2011 Takker for info. Da blir det spennende.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Januar 8, 2011 Share Skrevet Januar 8, 2011 Forøvrig meget flotte bilder du tar Hva slags kamera bruker du? Stativ kanskje også? Bruker du en slik dobbelblits som har en på hver side av objektivet? Så nesten slik ut på bildet av panseret. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Januar 8, 2011 Share Skrevet Januar 8, 2011 Tipper utifra bilde nummer 3 fra bunnen av, at han ikke bruker stativ. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Januar 8, 2011 Share Skrevet Januar 8, 2011 Hehe. Ja i alle fall på det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet Januar 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2011 Takker for info. Da blir det spennende.... Kan du røpe hvilke type og størrelse du har kjøpt på felgene da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet Januar 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2011 Forøvrig meget flotte bilder du tar Hva slags kamera bruker du? Stativ kanskje også? Bruker du en slik dobbelblits som har en på hver side av objektivet? Så nesten slik ut på bildet av panseret. Bruker Autostrada sitt kamera, har ikke mer peiling enn at det er ett dyrt ett Men takk for omtalen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Januar 8, 2011 Share Skrevet Januar 8, 2011 Takker for info. Da blir det spennende.... Kan du røpe hvilke type og størrelse du har kjøpt på felgene da? Har bestilt meg hjul som det må gjøres litt håndarbeid med for å få høyere innpress Utrolig at det skulle være så vanskelig å finne noen felger som jeg liker med riktig innpress og pris. Så det ble altså: 8.5x19 ET30 10x19 ET37 Har kjøpt meg Michelin Pilot Super Sport 235/35 og 265/30 som skal på disse... Nei jeg er ikke helt god Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå