Gå til innhold

Re: Min Z4 CS Kompressor, SOLGT

Share

Anbefalte innlegg

Takker for info. Da blir det spennende.... [-o<

Kan du røpe hvilke type og størrelse du har kjøpt på felgene da?

Har bestilt meg hjul som det må gjøres litt håndarbeid med for å få høyere innpress :roll:

Utrolig at det skulle være så vanskelig å finne noen felger som jeg liker med riktig innpress og pris.

Så det ble altså:

8.5x19 ET30

10x19 ET37

Har kjøpt meg Michelin Pilot Super Sport 235/35 og 265/30 som skal på disse...

Nei jeg er ikke helt god :lol:

Hehe, du må kanskje modde litt da ja, du skulle hatt M Coupe så hadde de gått rett på :wink: Michelin dekk er kanon bra, har kjørt på PS2 før...

Men, er sikkert ikke mye som skal til for å få de felgene på innsiden :applause:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 409
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Er til E9x de hjulene jeg har bestilt. Så vi får se. Gleder meg i alle fall.

Har også bestilt studs i samme slengen siden det blir en del bytte av hjul i løpet av året. har kjøpt meg noen brukte 17" M-Contour replicafelger som blir banehjul. De trenger litt TLC men blir nok bra.

Bestilte også en aFe Stage 2 luftfilterkit. Håper på gromlyd nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er til E9x de hjulene jeg har bestilt. Så vi får se. Gleder meg i alle fall.

Har også bestilt studs i samme slengen siden det blir en del bytte av hjul i løpet av året. har kjøpt meg noen brukte 17" M-Contour replicafelger som blir banehjul. De trenger litt TLC men blir nok bra.

Bestilte også en aFe Stage 2 luftfilterkit. Håper på gromlyd nå.

Blir sikkert superbra med felgene du har bestillt :wink:

Har studs jeg også, men har ikke rukket å montere dem ennå.

Tenkte jeg skulle bruke 18" Vinterfelger som banefelger på sommeren, har kjøpt noen Kunho R slicks dekk til dem. Men ønsker ikke kjøre på bane da bilen blir utrolig slitt, blir å bruke dem til aktiv kjøring på kule landeveier. Kan få kjøre virkelige kule biler på bane via jobben, så.....

Blir sikkert annen og råere lyd i den da ja, gleder meg til å se den med alt montert :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Da har jeg montert alcantara innvendige dørhåndtak og midtarmelene. Bilder kommer så fort det er dagslys.

Har også fått tak i ett Z4M instrumentpanel, som jeg tenkte ville passe godt inn med resten av bilen :wink:

d56u3c9ssg3kenw9rsld.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du er gal!! og bra er det, får komme innom dere en dag. Hils Erik.

Hehe... Gal er jeg vel ikke, men skulle vel heller kjøpt meg en Z4M fra starten av :wink:

Jeg skal hilse Erik, også må du selge han en ny bil :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, du er gal :lol:

Men uansett gal eller ikke så har du en unik og übergrom Z4 selv om den mangler noe over kupeen :lol:

Mangler noe over kupeen?? Jeg har da fast tak jeg da :wink:

olq2m7tt2fhx494dxnil.jpg

Neida :D Skjønner hva du mener. Skulle gjerne hatt en Z4 Coupe, den er tross alt den kuleste BMWen etter min smak :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er faktisk ikke noen Coupe til salgs på Finn per dags dato. Bortsett hva en hvit trimma M coupe til milioner og en rød M coupe til 600k.

Jeg kunne tenkt meg vanlige coupe jeg men MÅ man importere fra Das Faderland da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er faktisk ikke noen Coupe til salgs på Finn per dags dato. Bortsett hva en hvit trimma M coupe til milioner og en rød M coupe til 600k.

Jeg kunne tenkt meg vanlige coupe jeg men MÅ man importere fra Das Faderland da?

Den røde Z4Men er en Roadster, og jeg vet ikke om noen ennen Z4m Coupe i Norge enn den hvite trimma(Tidligere BMW Norge bil i Interlagosblå).

Skal du ikke ha M coupe så må det bli 3.0Si som er den eneste motoren du får utenfor M programmet for Coupe.

Du må nok aus Deutschland gefahren ja :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den røde Z4Men er en Roadster, og jeg vet ikke om noen ennen Z4m Coupe i Norge enn den hvite trimma(Tidligere BMW Norge bil i Interlagosblå).

Skal du ikke ha M coupe så må det bli 3.0Si som er den eneste motoren du får utenfor M programmet for Coupe.

Du må nok aus Deutschland gefahren ja :wink:

Jaja ikke at det er noe problem i seg selv, men Z4 Coupe er den mest AWESOME Coupe jeg veit om, (etter min egen ofc).

Og da at du kun fårn med 3,0 er ikke meg i mot :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...