StigJ Skrevet Februar 12, 2011 Share Skrevet Februar 12, 2011 http://www.ferdinand-motor.no/index.php ... &Itemid=74 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet Februar 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2011 http://www.ferdinand-motor.no/index.php?option=com_content&task=view&id=92&Itemid=74 Stemmer det, den hadde jeg glemt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Februar 12, 2011 Share Skrevet Februar 12, 2011 I svarte! Du har jo tatt helt av med den Z4en Har ikke sett denne tråden på eviglenge. Så fantastisk ut med 3M-folien og Performancesetene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Februar 12, 2011 Share Skrevet Februar 12, 2011 Det er jo det vi sier. Mannen ER gal! Men god smak har han Ser at den grå SI Coupeen er forsvunnet fra finn.no nå. Lurer på om han fikk solgt den... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet Februar 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2011 Noen bilder av diverse jeg har gjort med interiøret i det siste -Individual dørterskellister -Custom matter med Z4K logo i orange(Som bremser) -Custom Alcantara armelene -Custom Alcantara girmansjett -Custom Alcantara innvendige dørhåndtak -Custom M fothviler(Finnes ingen til Z4) -BMW børstetstål pedaler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet Februar 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2011 ":1rrcju4v]I svarte! Du har jo tatt helt av med den Z4en Har ikke sett denne tråden på eviglenge. Så fantastisk ut med 3M-folien og Performancesetene. Takker, så bra du ser forandringer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Februar 12, 2011 Share Skrevet Februar 12, 2011 Så meget bra ut. Er det du selv som har vært ute med symaskina? jeg har selv vært ute etter fothviler som kunne passe til pedalene, men finner ikke noe som passer greit. Kjøpte en ACS replica fothviler som passer til E36, men det så bare helt donald ut. Så den ble aldri montert. Deler du med massene om hva du gjorde med M-hvileren? Åsså en ting til. Du må jo få deg Alcantararatt. Så kan jeg kjøpe ditt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet Februar 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2011 Så meget bra ut. Er det du selv som har vært ute med symaskina? jeg har selv vært ute etter fothviler som kunne passe til pedalene, men finner ikke noe som passer greit. Kjøpte en ACS replica fothviler som passer til E36, men det så bare helt donald ut. Så den ble aldri montert. Deler du med massene om hva du gjorde med M-hvileren? Åsså en ting til. Du må jo få deg Alcantararatt. Så kan jeg kjøpe ditt Leverte delene til salmakeren, tror ikke jeg skal prøve å sy noe sånt selv Jeg hadde en orginal ACS fothviler, som passet perfekt, men gikk lei og kastet den.. Uups Kjøpte en ny orginal Z4 fothviler samt en E46 M fothviler. Tok av alubiten foran på denne, snudde den på hodet, da passet den tålig bra. Problemet var da at M logoen også ble stående på hodet, så måtte ta av gummien logoen er printet inn i, så jeg snudde den også Til slutt limte jeg alubiten på den nye Z4 fothvileren.. M ratt i alcantara har streifet meg ja, men har til gode å se ett godt bilde av det. Ser også på jobben at alcantara ratt blir fort slitt(Porsche 997 GT3 RS osv) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Februar 12, 2011 Share Skrevet Februar 12, 2011 Jeg hadde en orginal ACS fothviler, som passet perfekt, men gikk lei og kastet den.. Uups Var det noe sjakktrekk da? Kunne jo solgt... Har tenkt samme tanken selv med alcantararatt og slitasje. Finnes jo på ebay har jeg sett. Men... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Februar 12, 2011 Share Skrevet Februar 12, 2011 Jeg hadde en orginal ACS fothviler, som passet perfekt, men gikk lei og kastet den.. Uups Var det noe sjakktrekk da? Kunne jo solgt... Har tenkt samme tanken selv med alcantararatt og slitasje. Finnes jo på ebay har jeg sett. Men... Da kjøper man bare nytt når det er slitt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet Februar 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2011 Jeg hadde en orginal ACS fothviler, som passet perfekt, men gikk lei og kastet den.. Uups Var det noe sjakktrekk da? Kunne jo solgt... Har tenkt samme tanken selv med alcantararatt og slitasje. Finnes jo på ebay har jeg sett. Men... Nei ikke noe sjakktrekk nå i ettertid, men tenkte at den er det vel ingen som vil ha.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Februar 12, 2011 Share Skrevet Februar 12, 2011 Savner Z4en når jeg ser din. Fantastiske mods du har gjort her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet Februar 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2011 Jeg hadde en orginal ACS fothviler, som passet perfekt, men gikk lei og kastet den.. Uups Var det noe sjakktrekk da? Kunne jo solgt... Har tenkt samme tanken selv med alcantararatt og slitasje. Finnes jo på ebay har jeg sett. Men... Da kjøper man bare nytt når det er slitt. Sant det, bare å kjøpe nytt Neida, kunne gjerne tenkt meg ett sånt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet Februar 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2011 ":22h0eggx]Savner Z4en når jeg ser din. Fantastiske mods du har gjort her. Takker Skjønner at du savner Z4en din, så den sent i høst på Aker brygge. Utrolig lekker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet Februar 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2011 Kjøpte det Alcantara rattet jeg StigJ har du lyst på ett strøkent M ratt i skinn? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå