bmwZ Skrevet Mars 7, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2010 Z4 er gromme biler, men denne var helt rå Knall det du har gjort med bilen utvendig. Og at den har Kompressor gjør den jo enda mere atraktiv i mine øyne Takker og bukker for fin omtale av bilen.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet Mars 12, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2010 Da er M-panser kjøpt, må bare til Danmark for å hente det Tror det blir bedre utsikt fra førerplassen nå, med panserpølser..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Mars 12, 2010 Share Skrevet Mars 12, 2010 Tøft! Gjør seg med litt linjer i panseret. Gleder meg til nye bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet Mars 12, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2010 ":2sc9w933]Tøft! Gjør seg med litt linjer i panseret. Gleder meg til nye bilder Ja, henter panseret på onsdag. Så skal det lakkes, deretter blir det bilder... Har du flere planer med Z4en din? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Mars 12, 2010 Share Skrevet Mars 12, 2010 Tøft. Nei, jeg har sagt til meg selv at bilen er "ferdig" nå. Kun polering, impregnering av taket og litt skinnbehandling av interiøret som blir gjort i år tenker jeg. Hadde vært digg med en litt lavere og fetere girkule, men det er det eneste jeg kan komme på i farta nå! Har ikke sånn sykt bilbudsjett som du har tydeligvis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet Mars 12, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2010 ":a4dsk0pm]Tøft.Nei, jeg har sagt til meg selv at bilen er "ferdig" nå. Kun polering, impregnering av taket og litt skinnbehandling av interiøret som blir gjort i år tenker jeg. Hadde vært digg med en litt lavere og fetere girkule, men det er det eneste jeg kan komme på i farta nå! Har ikke sånn sykt bilbudsjett som du har tydeligvis Bilen din er jo utrolig fin som den er idag. Hadde selv en Z4 med traumrot interiørfarge, veldig kul farge. Du kan jo kjøpe samme girkule som meg, den er utrolig god å holde i, veldig kort og er i nappaskinn. Får den på Schmiedmann for en 5-600kr... Polerte selv bilen idag, etter å ha vannslipet den igår. Begynner å bli blankt nå ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Mars 12, 2010 Share Skrevet Mars 12, 2010 Hvor fikk du vannslipt den? Dyrt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet Mars 13, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2010 ":158odl8z]Hvor fikk du vannslipt den? Dyrt? Gjorde det selv Lakken ble ikke fullstendig slett, men mye bedre. Siden det er orginallakk på bilen er det ikke store mengder klarlakk, derfor kunne jeg ikke slipe den helt glatt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Mars 13, 2010 Share Skrevet Mars 13, 2010 Håhå..det hadde jeg aldri turt. Bra jobba! Denne Z4'n har jeg veldig veldig sansen for. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Mars 13, 2010 Share Skrevet Mars 13, 2010 stilig bil, liker disse bedre og bedre. hvor mye yter den medd ess kit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet Mars 13, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2010 stilig bil, liker disse bedre og bedre. hvor mye yter den medd ess kit Siden dette er Stage2 med oppgradert elektronikk, litt høyere ladetrykk og eksos fra ESS ble det målt 264HK på hjula. I overkant av 300HK i motor. En 3.2 M3 E36 har rundt det samme på dynoen til ESS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet Mars 19, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2010 Legger ut bilde med sort M panser. Gleder meg til å få det lakka for å si det sånn.... Har også fått powerflex foringer til bærearmene og stabstaga, samt H&R Stabstag foran og bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bovve Skrevet Mars 19, 2010 Share Skrevet Mars 19, 2010 rå bil =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn E39 Skrevet Mars 19, 2010 Share Skrevet Mars 19, 2010 Den er ûbergrom. Flott Z4 med riktig mods. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet Mars 19, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2010 Den er ûbergrom. Flott Z4 med riktig mods. Takker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå