Gå til innhold

Re: Min Z4 CS Kompressor, SOLGT

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 409
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Nå har jeg lest gjennom hele tråden din og jeg er imponert :!:

bilen din er så ufattelig gjennomført strøken! :applause::applause:

denne bilen har åpnet mine øyne for z4, særlig hvor gjennomført det kan gjøres ! [-o<

Takk for det! Glad for at du liker den :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg pleier synes det jeg og..... :P Nei da, det er bare misunnelighetens monster som tar over noen ganger... Jeg driver emd AUX project jeg i min bil om dagen.... Men finner ikke kontaktene på BMW... irriterer meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg pleier synes det jeg og..... :P Nei da, det er bare misunnelighetens monster som tar over noen ganger... Jeg driver emd AUX project jeg i min bil om dagen.... Men finner ikke kontaktene på BMW... irriterer meg.

Du har jo alltid ett prosjekt på gang.. Men da har jeg noen å spørre når jeg skal gjøre noe :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Da har jeg endelig fått M instrumentet mitt til å fungere som det skal. Alt fungerer untatt lysene på turtelleren som flytter seg etter tempraturen på motoren. Siden jeg ikke har en S54 motor, så er dette vanskelig å få til :wink:

Har måttet sende instrumentet til Tyskland for å bytte en chip/eprom og kode det til bilen min. Deilig å ha oljetempmåler :D

Fra juletre til kun de flotte M fargene :mrgreen:

z7q2z1w1al7125so6o58.jpg

egjfmy5k2ddo8uq4mmw8.jpg

hxzfgl50k6u8hel9mpp1.jpg

shh92fx7r6exo3oac44o.jpg

8gqr0q5nwjjstkyhiumr.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble meget bra det der ja. Så det ble såpass styr å få alt på G med instrumentene ja?

Jaja. Nå funker det i alle fall. Pent ble det også :)

Hva er neste på listen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer :=) Mitt funker 100% det og nå.

Bytta ASC hjerne i dag og da forsvant lyset. Men jeg SKAL ha oljetemp lysa i turtelleren til å funke ;) Working on it baby!

Takktakk...

Ja, du må si ifra når du har en løsning på det problemet med oljetemp lysene :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble meget bra det der ja. Så det ble såpass styr å få alt på G med instrumentene ja?

Jaja. Nå funker det i alle fall. Pent ble det også :)

Hva er neste på listen?

Takker :D

Ja litt styr har det vært, særlig det med sending fram og tilbake i tollen, har stått fast hos samtlige tollsteder fram og tilbake fra Tyskland :(

Neste på listen ja...

Har kjøpt meg nesten nye nappaskinn seter fra Z4M og dørtrekk i utvidet skinn :mrgreen: Trenger bare dørtrekkene, men måtte kjøpe hele pakka for å få de. Så blir sansynligvis til å selge setene som bare har gått 1200km :D

Skulle jeg kjøpt dørtrekkene nye, hadde de kosta 34000kr :crazy:

Så blir det å få sydd inn hvite sømmer i dem som matcher Performance seten mine :D

Må ikke du ha noen seter som matcher nappaskinn M-rattet ditt da? :wink: Også er det jo sånn fin M i nakkestøtta.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HAHA!! Du er sprut sprø du :lol:

Kjøpe et komplett interiør pga. kun dørsidene. Men kanskje du fikk det såpass billig at du selger setene og sitter igjen med mer cash enn du gav for alt?

Tror jeg står over setebytte. Skulle jeg bytta hadde det nok blitt bøtteseter. Ja originalsetene er gode helt til du pisker rundt en bane. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HAHA!! Du er sprut sprø du :lol:

Kjøpe et komplett interiør pga. kun dørsidene. Men kanskje du fikk det såpass billig at du selger setene og sitter igjen med mer cash enn du gav for alt?

Tror jeg står over setebytte. Skulle jeg bytta hadde det nok blitt bøtteseter. Ja originalsetene er gode helt til du pisker rundt en bane. :roll:

Fikk en god pris på de ja, men blir vel ikke mer cash enn jeg ga for alt. Uansett sete så er vel 4/6 punkt seler det eneste som funker for å holde deg igjen rundt en bane:) Har nesten ikke lyst til å selge setene, de er jo så fine i nappa skinn atte :D

Har du noen flere planer for Z4en din da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...