in2you Skrevet Juli 3, 2011 Share Skrevet Juli 3, 2011 Får aldri nok av denne Z4en, fantastisk pen! =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet Juli 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 4, 2011 Normalt liker jeg ikke disse frisørtrallene, men DENNE var helt rå! Må være en artig bil på bane dette, for ikke å snakke om solskinnsvær på italienske fjellveier:) Italienske fjellveier har jeg desverre ikke kjørt mye på, men hadde vært fantastisk Og takk for fin kommentar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet Juli 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 4, 2011 Oh nice ;-DLitt av en bil du har der Takk for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet Juli 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 4, 2011 Faen Per detta blir bra! Dama vakke enig, men drit i det Bare bra når dama ikke er enig lenger, da er det i allefall ingen frisørtralle lenger... Ang. Setene så synes jeg du skal selge meg de PF setene dine og bruke nappaskinnsetene selv! Ja det der spurte jeg også om, fikk bare spm om jeg var gal tilbake Må ikke dere krangle om å få kjøpt PF setene mine De er IKKE til salgs.... Hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet Juli 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 4, 2011 Z4 er tøft når de ser sånn her ut ja. Takk, du ville ikke prøvd å bygge noe på en Z4 coupe en gang da Yngve? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet Juli 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 4, 2011 Får aldri nok av denne Z4en, fantastisk pen! =) I like Takker... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet Juli 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 4, 2011 Da er jeg vel hjemme etter en fantastisk dag på Rudskogen med Autostrada Sport. Nesten 90 sportsbiler har vært på banene i løpet av dagen og alle skryter banen opp i skyene. Banen er mye mer okkupert enn den ser ut til på bilder, helt værst rett og slett Hadde desverre ikke med Z4en, da vi som arrangør hadde svært mye å gjøre. Men fikk til gjengjeld sitte på med en Porsche 997 GT2 RS Den velkjente Z4M coupen med 750hk var også med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syse Skrevet Oktober 18, 2011 Share Skrevet Oktober 18, 2011 Helt utrolig fin bil du har! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet Oktober 18, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2011 Helt utrolig fin bil du har! Takk for det Syse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet Oktober 18, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2011 Noen små modifikasjoner er skjedd siden sist på Z4en. Men ingen bilder enda. Har kjøpt ny bolig og har hatt nok å stri med der Men kunne ikke la den heller få være helt i fred Lakka like godt kjøkkenet i BMW M fargen "Sepang Bronze" hos en billakkerer Litt før og etter bilder: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Oktober 18, 2011 Share Skrevet Oktober 18, 2011 Herregud så snasent! Snakker vi entusiast! Løøøvin' it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Oktober 18, 2011 Share Skrevet Oktober 18, 2011 Blei tøft det der. Spørsmålet er bare hvorfor du ikke lakkerte de eike-listene og Sent from my Sensation using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Oktober 18, 2011 Share Skrevet Oktober 18, 2011 Snasent! Tøffest med ulakkerte eikelister Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Oktober 19, 2011 Share Skrevet Oktober 19, 2011 Skikkelig kjøkkenløft ja. Sepang Bronze er en nydelig farge. Kunne godt hatt det på Z4en min. Men lurer på det samme som ehrnst også lurer på... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Oktober 19, 2011 Share Skrevet Oktober 19, 2011 Snasent! Tøffest med ulakkerte eikelister nei det og annet sånt var hipt på tidlig 90-tall, sammen med furudører og dørhåndtak i gull Uansett så var dette et utrolig bra løft på et gammelt kjøkken. Dette var sikkert et dyrt kjøkken en gang, og har nok vesentlig bedre kvalitet enn hva mange bytter de ut med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå