bmwZ Skrevet Oktober 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 20, 2011 Herregud så snasent! Snakker vi entusiast! Løøøvin' it! Takk for det SweetBMW, vi er vel entusiaster begge to Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet Oktober 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 20, 2011 Skikkelig kjøkkenløft ja. Sepang Bronze er en nydelig farge. Kunne godt hatt det på Z4en min. Men lurer på det samme som ehrnst også lurer på... Takk, har jo alltid likt den fargen jeg også, så er det jo litt kult at man får den på Z4M Eikelistene ja. Jeg tenkte en god del på å lakkere de. Men syntes personlig det ble pent og varmt med listene ulakkert. Var også litt redd de skulle bevege seg ved forskjellige tempraturer og lakken sprekke. Brukte også Mercedes sin harde keramiske klarlakk for å minske evt. riper. Polerte så med Swissvax Insignis V2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet Oktober 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 20, 2011 Snasent! Tøffest med ulakkerte eikelister nei det og annet sånt var hipt på tidlig 90-tall, sammen med furudører og dørhåndtak i gull Uansett så var dette et utrolig bra løft på et gammelt kjøkken. Dette var sikkert et dyrt kjøkken en gang, og har nok vesentlig bedre kvalitet enn hva mange bytter de ut med Ja er vel ikke det mest moderne kjøkkenet. Men det er faktisk fra 2007 Og takk for kommentar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Oktober 20, 2011 Share Skrevet Oktober 20, 2011 Herregud så snasent! Snakker vi entusiast! Løøøvin' it! Takk for det SweetBMW, vi er vel entusiaster begge to Til de grader og da.. Mon tro om kjøkkenet mitt skal få inspireres av ditT? Imola kjøkken? CarbonSchwarz? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Oktober 20, 2011 Share Skrevet Oktober 20, 2011 Imolakjøkken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet Oktober 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 20, 2011 Stemmer for Imola kjøkken jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lennyzcoupe Skrevet Oktober 23, 2011 Share Skrevet Oktober 23, 2011 Fy for en RÅ bil !!! Pent kjøkken også hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet Oktober 23, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2011 Fy for en RÅ bil !!! Pent kjøkken også hehe Jo, takk for det. Er veldig happy for at det kommer flere Z4 eiere på dette forumet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet Oktober 29, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 29, 2011 Var lenge siden jeg hadde hatt på hardtoppen nå, så derfor tok jeg noen shots av Z4en igjen. Så tok jeg noen sammen med 3-4 ganger så dyre biler. Syntes ikke Z4en ble kjedelig i forhold til de andre to eller hva folkens? Har den siste tida gjort lite med Z4en, men noe nytt har det jo blitt. Så nye alcantara deler er på plass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Oktober 29, 2011 Share Skrevet Oktober 29, 2011 Blir bare bedre og bedre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Oktober 29, 2011 Share Skrevet Oktober 29, 2011 Var lenge siden jeg hadde hatt på hardtoppen nå, så derfor tok jeg noen shots av Z4en igjen. Nydelig! Spennende å følge med på utviklinga Så tok jeg noen sammen med 3-4 ganger så dyre biler. Syntes ikke Z4en ble kjedelig i forhold til de andre to eller hva folkens? I dette selskapet er det Z4en som skiller seg ut, Porsche'en og Ferrari'en kan ikke måle seg! Hadde heller hatt Z4en enn begge de bila Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Oktober 29, 2011 Share Skrevet Oktober 29, 2011 Deilig!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Oktober 29, 2011 Share Skrevet Oktober 29, 2011 Sykt rå bil!! DIGGER den med hardtoppen! Første Z4'n jeg faktisk kunne ha betalt for Btw, hvordan er det å ha alcantara ratt? Blir det ikke fort slitt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Oktober 29, 2011 Share Skrevet Oktober 29, 2011 YEY!! Der har han endelig fått seg Coupe igjen Desidert råeste Zen jeg vet om. Men synes faktisk roadsteren er penest med hardtop. Og jeg må være enig med M|Fjeld her, det er din som skiller seg ut og nesten ser dyrest ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet Oktober 30, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2011 Takk for det Gutta Setter pris på at dere likte Zen bedre enn 360en og 997en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå