Gå til innhold

Re: Min Z4 CS Kompressor, SOLGT

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 409
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skikkelig kjøkkenløft ja. Sepang Bronze er en nydelig farge. Kunne godt hatt det på Z4en min. Men lurer på det samme som ehrnst også lurer på...

Takk, har jo alltid likt den fargen jeg også, så er det jo litt kult at man får den på Z4M :D

Eikelistene ja. Jeg tenkte en god del på å lakkere de. Men syntes personlig det ble pent og varmt med listene ulakkert. Var også litt redd de skulle bevege seg ved forskjellige tempraturer og lakken sprekke.

Brukte også Mercedes sin harde keramiske klarlakk for å minske evt. riper.

Polerte så med Swissvax Insignis V2 :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snasent! Tøffest med ulakkerte eikelister :)

nei det og annet sånt var hipt på tidlig 90-tall, sammen med furudører og dørhåndtak i gull :)

Uansett så var dette et utrolig bra løft på et gammelt kjøkken. Dette var sikkert et dyrt kjøkken en gang, og har nok vesentlig bedre kvalitet enn hva mange bytter de ut med

Ja er vel ikke det mest moderne kjøkkenet. Men det er faktisk fra 2007 :shock:

Og takk for kommentar :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var lenge siden jeg hadde hatt på hardtoppen nå, så derfor tok jeg noen shots av Z4en igjen.

Z4hardt7.jpg

Z4hardt8.jpg

Z4hardt9.jpg

Så tok jeg noen sammen med 3-4 ganger så dyre biler. Syntes ikke Z4en ble kjedelig i forhold til de andre to eller hva folkens?

Z4hardt.jpg

Z4hardt4.jpg

Har den siste tida gjort lite med Z4en, men noe nytt har det jo blitt. Så nye alcantara deler er på plass :D

012.jpg

013.jpg

011.jpg

014.jpg

022.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var lenge siden jeg hadde hatt på hardtoppen nå, så derfor tok jeg noen shots av Z4en igjen.

Z4hardt7.jpg

Nydelig! :love: Spennende å følge med på utviklinga :)

Så tok jeg noen sammen med 3-4 ganger så dyre biler. Syntes ikke Z4en ble kjedelig i forhold til de andre to eller hva folkens?

Z4hardt.jpg

I dette selskapet er det Z4en som skiller seg ut, Porsche'en og Ferrari'en kan ikke måle seg! :applause:

Hadde heller hatt Z4en enn begge de bila :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

YEY!! Der har han endelig fått seg Coupe igjen :lol:

Desidert råeste Zen jeg vet om. :applause: Men synes faktisk roadsteren er penest med hardtop.

Og jeg må være enig med M|Fjeld her, det er din som skiller seg ut og nesten ser dyrest ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...