bmwZ Skrevet Oktober 30, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2011 Sykt rå bil!! DIGGER den med hardtoppen! Første Z4'n jeg faktisk kunne ha betalt for Btw, hvordan er det å ha alcantara ratt? Blir det ikke fort slitt? Det er helt riktig at de blir, så derfor bruker jeg alltid mine BMW M kjørehansker i mykt skinn. Fortsatt som nytt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Oktober 30, 2011 Share Skrevet Oktober 30, 2011 Kjørehansker.. Epic <3 Må si at jeg faktisk liker bilen din bedre med taket nede kontra hardtop.... Syns det blir så... feil.... Den rene Z4 coupeen har mere stil over seg som en coupe sånn sett. Z4 er og blir en roadster, og da skal taket NED Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet Oktober 30, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2011 Kjørehansker.. Epic <3Må si at jeg faktisk liker bilen din bedre med taket nede kontra hardtop.... Syns det blir så... feil.... Den rene Z4 coupeen har mere stil over seg som en coupe sånn sett. Z4 er og blir en roadster, og da skal taket NED Ja, enig med deg der. Men hardtoppen er kult å ha da ivertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Oktober 30, 2011 Share Skrevet Oktober 30, 2011 Kan se at hardtop KAN være praktisk på vinteren, men det forhindrer de deilige turene på soldager i februar. Cab er cab, og skal kjøres med taket nede så fort mulighetene byr seg. Da funker det dårlig med hardtop Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr- Skrevet Oktober 30, 2011 Share Skrevet Oktober 30, 2011 Denne er skamtøff... Pen og polert - får fram den nydelige fargen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet Februar 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet Februar 18, 2012 Share Skrevet Februar 18, 2012 Synd å måtte selge ei sånn perle! Men du har kanskje noe annet gromt på trappene? Jeg er litt nysgjerrig på de hullene i gitteret på frontfangeren din, er de bare til pynt eller er det bremsekjøling/luftinntak? Hvis du har laget dem selv så er jeg veldig nysgjerrig på hva du har brukt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet Februar 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2012 Synd å måtte selge ei sånn perle! Men du har kanskje noe annet gromt på trappene?Jeg er litt nysgjerrig på de hullene i gitteret på frontfangeren din, er de bare til pynt eller er det bremsekjøling/luftinntak? Hvis du har laget dem selv så er jeg veldig nysgjerrig på hva du har brukt! Luftinntakene gir ekstra kjøling til Intercooleren. Fordi gitteret i M fangeren er tett der de er plassert, gir dette mening. Kjøpte dem av en på dette forumet, han hadde frest dem ut i aluminium. Så lakkerte jeg dem Sterling grå Siden jeg har nicket bmwZ, så må jeg vil ha en Z igjen. Planen er den nye Z4en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Februar 18, 2012 Share Skrevet Februar 18, 2012 Nye Z4'n er kanskje mer linjelekker og elegant, men den her, spesielt med dine modifikasjoner er skikkelig bøs og rå! Synd du skal selge den. Men av ren nysgjerrighet, hvilket prisnivå ligger den på? Siden det er en såpass dyr bil, så regner jeg ikke med du holder noe skjult om hva som er godkjent og ikke, så jeg spør her, kan godt fjerne spørsmålet hvis du vil. Men kompressor er vel ikke godkjent? Bremser? Understell? Uansett, lykke til med salg av Norges (om ikke verdens?) råeste E85! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet Februar 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2012 Nye Z4'n er kanskje mer linjelekker og elegant, men den her, spesielt med dine modifikasjoner er skikkelig bøs og rå! Synd du skal selge den. Men av ren nysgjerrighet, hvilket prisnivå ligger den på? Siden det er en såpass dyr bil, så regner jeg ikke med du holder noe skjult om hva som er godkjent og ikke, så jeg spør her, kan godt fjerne spørsmålet hvis du vil. Men kompressor er vel ikke godkjent? Bremser? Understell? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Februar 18, 2012 Share Skrevet Februar 18, 2012 Hmm, det er ikke værre nei. Nesten så tankene om å bytte ut 330'n begynner å gå Men er vel litt risiko ved ulykke hvis man har bil som ikke er godkjent, så da kan jeg heller overlade den istedenfor. Vet du noe om reglene rundt det forresten? Hørt at forsikringsselskapet må kunne bevise at den økte effekten er skyld i ulykken. Så lenge bilen kunne gjort det samme i original stand, så gjelder forsikringa. Men det høres jo rart ut.. Vet du noe om dette? (Kan ta det på PM om du vil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet Februar 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2012 Hmm, det er ikke værre nei. Nesten så tankene om å bytte ut 330'n begynner å gå Men er vel litt risiko ved ulykke hvis man har bil som ikke er godkjent, så da kan jeg heller overlade den istedenfor. Vet du noe om reglene rundt det forresten? Hørt at forsikringsselskapet må kunne bevise at den økte effekten er skyld i ulykken. Så lenge bilen kunne gjort det samme i original stand, så gjelder forsikringa. Men det høres jo rart ut.. Vet du noe om dette? (Kan ta det på PM om du vil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Februar 18, 2012 Share Skrevet Februar 18, 2012 Haha, høres i mine øyne ut som forsikringssvindel, men var jo ikke så dum idé da. Kan man kjøre med en kompressor uten reim uten at det har noe å si? Vil det da funke som originalt nesten? Er vel ikke ulovlig å ha ting montert i motorrommet, så lenge det ikke er i bruk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet Februar 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2012 Haha, høres i mine øyne ut som forsikringssvindel, men var jo ikke så dum idé da. Kan man kjøre med en kompressor uten reim uten at det har noe å si? Vil det da funke som originalt nesten? Er vel ikke ulovlig å ha ting montert i motorrommet, så lenge det ikke er i bruk? Jeg ville ikke kalt det forsikringssvindel, men det var en ide ESS kom med ja. Så lenge det ikke er i bruk så er det ikke noe problem. Må vel helst montere inn original reim igjen om den skal fungere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milhouse Skrevet Februar 18, 2012 Share Skrevet Februar 18, 2012 Lykke til med salget!! Jeg er klar for setene hvis det er aktuelt ved ett eventuelt salg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå