bmwZ Skrevet Februar 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2012 Lykke til med salget!! Jeg er klar for setene hvis det er aktuelt ved ett eventuelt salg! Takk for det Hehe.. Ja, om det blir aktuelt så hører du fra meg. Du har jo hatt E89 Z4, hva tror du om 35i? Siden du også har hatt 335... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Februar 18, 2012 Share Skrevet Februar 18, 2012 Og hvis kjøper kjøper den uten fangere så tar jeg fronten Lykke til. Du kommer til å angre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet Mars 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2012 Tok en shinings av Z4en etter å ha stått i garasje i vinter. Brukte litt swissvax produkter igjen, prøvde denne gang "Insignis Ver.2". Meget lett voks å jobbe med og gir en fantastisk Wet look Her noen bilder: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syse Skrevet Mars 11, 2012 Share Skrevet Mars 11, 2012 Drømmebil.. rett og slett! Skal du fremdeles selge? Syns du kan vente et år til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet Mars 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2012 Drømmebil.. rett og slett!Skal du fremdeles selge? Syns du kan vente et år til Skal fremdeles selge ja, men venter til folk er enda ett hakk våryre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erebus Skrevet Mars 11, 2012 Share Skrevet Mars 11, 2012 350.000 for alt dette er sinnsykt billig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erebus Skrevet Mars 11, 2012 Share Skrevet Mars 11, 2012 Wicky..KJØP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rublings Skrevet Mars 11, 2012 Share Skrevet Mars 11, 2012 350.000 for alt dette er sinnsykt billig... Enig. Er jo bare litt mer enn 100.000,- over det de billigste går for. Bare kompressoren og setene er nesten verdt så mye Dette er vel de setene som koster 25.000,- pr.stk ny fra BMW ikke sant? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet Mars 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2012 350.000 for alt dette er sinnsykt billig... Enig. Er jo bare litt mer enn 100.000,- over det de billigste går for. Bare kompressoren og setene er nesten verdt så mye Dette er vel de setene som koster 25.000,- pr.stk ny fra BMW ikke sant? Stemmer det, BMW Performance setene koster 49000,- for 2stk.. Denne bilen har ikke akkurat vært en investering for meg, men kan ikke regne med å få igjen det man har brukt på en sånn bil. Har vært ett morsomt prosjekt, men neste blir av den enklere sorten. Koster og taper for mye penger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milhouse Skrevet Mars 28, 2012 Share Skrevet Mars 28, 2012 Har du delenr til de fjerne airbag platene på siden? Regner med at du forstår hva jeg mener! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mars 28, 2012 Share Skrevet Mars 28, 2012 Du får skrike ut hvis du har noen deler til overs som jeg kan bruke på min Har egentlig enda ikke tilgitt deg for at du kasta ACS fothvileren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet Mars 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2012 Har du delenr til de fjerne airbag platene på siden? Regner med at du forstår hva jeg mener! De var ikke veldig lette å få tak i nei! Kontaktet Hellanor som er recaro forhandler i Norge. Etter 15 mailer fikk jeg bestillt dem. Letteste for deg nå tror jeg er å ringe dem å få dem til å sjekke ordre historikken min. De kostet ca 1300kr og er for Recaro CS sete uten airbag. Så du har skaffet deg noen PF seter nå da Blir konge i en E46 M3... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet Mars 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2012 Du får skrike ut hvis du har noen deler til overs som jeg kan bruke på min Har egentlig enda ikke tilgitt deg for at du kasta ACS fothvileren Skal gjøre det ACS er jo bare dritt kvalitet uansett, made in taiwan alt sammen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mars 29, 2012 Share Skrevet Mars 29, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milhouse Skrevet April 13, 2012 Share Skrevet April 13, 2012 Har du delenr til de fjerne airbag platene på siden? Regner med at du forstår hva jeg mener! De var ikke veldig lette å få tak i nei! Kontaktet Hellanor som er recaro forhandler i Norge. Etter 15 mailer fikk jeg bestillt dem. Letteste for deg nå tror jeg er å ringe dem å få dem til å sjekke ordre historikken min. De kostet ca 1300kr og er for Recaro CS sete uten airbag. Så du har skaffet deg noen PF seter nå da Blir konge i en E46 M3... Du klarer ikke å finne delenr? Er det bestilt på as sport eller deg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå