Gå til innhold

Re: Min Z4 CS Kompressor, SOLGT

Share

Anbefalte innlegg

Lykke til med salget!! Jeg er klar for setene hvis det er aktuelt ved ett eventuelt salg!

Takk for det :D Hehe.. Ja, om det blir aktuelt så hører du fra meg. Du har jo hatt E89 Z4, hva tror du om 35i? Siden du også har hatt 335...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 409
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 3 weeks later...

Tok en shinings av Z4en etter å ha stått i garasje i vinter. Brukte litt swissvax produkter igjen, prøvde denne gang "Insignis Ver.2". Meget lett voks å jobbe med og gir en fantastisk Wet look :mrgreen:

Her noen bilder:

uz18swinf4kwpwauv0p9.jpg

fgsntg1nib36bg8q3j7i.jpg

yo51j9iupu6kvz9jrx6s.jpg

wzvagvmg3r52h2itasvc.jpg

ila7yobhcpdt5n7dw5e2.jpg

f5rsmj4u2kivy23cb7z1.jpg

0w3hjyv0276sffvqok8h.jpg

9p3p0mjmj6qnpf7xfca3.jpg

jw0nre06mn3l5rhr0fml.jpg

ptqscolxsh7h884iyvfj.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

350.000 for alt dette er sinnsykt billig...

Enig. Er jo bare litt mer enn 100.000,- over det de billigste går for. Bare kompressoren og setene er nesten verdt så mye :shock:

Dette er vel de setene som koster 25.000,- pr.stk ny fra BMW ikke sant?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

350.000 for alt dette er sinnsykt billig...

Enig. Er jo bare litt mer enn 100.000,- over det de billigste går for. Bare kompressoren og setene er nesten verdt så mye :shock:

Dette er vel de setene som koster 25.000,- pr.stk ny fra BMW ikke sant?

Stemmer det, BMW Performance setene koster 49000,- for 2stk.. Denne bilen har ikke akkurat vært en investering for meg, men kan ikke regne med å få igjen det man har brukt på en sånn bil.

Har vært ett morsomt prosjekt, men neste blir av den enklere sorten. Koster og taper for mye penger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
Har du delenr til de fjerne airbag platene på siden? Regner med at du forstår hva jeg mener!

De var ikke veldig lette å få tak i nei! Kontaktet Hellanor som er recaro forhandler i Norge. Etter 15 mailer fikk jeg bestillt dem. Letteste for deg nå tror jeg er å ringe dem å få dem til å sjekke ordre historikken min. De kostet ca 1300kr og er for Recaro CS sete uten airbag.

Så du har skaffet deg noen PF seter nå da :D Blir konge i en E46 M3...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får skrike ut hvis du har noen deler til overs som jeg kan bruke på min :-)

Har egentlig enda ikke tilgitt deg for at du kasta ACS fothvileren :-P

Skal gjøre det :D ACS er jo bare dritt kvalitet uansett, made in taiwan alt sammen :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
Har du delenr til de fjerne airbag platene på siden? Regner med at du forstår hva jeg mener!

De var ikke veldig lette å få tak i nei! Kontaktet Hellanor som er recaro forhandler i Norge. Etter 15 mailer fikk jeg bestillt dem. Letteste for deg nå tror jeg er å ringe dem å få dem til å sjekke ordre historikken min. De kostet ca 1300kr og er for Recaro CS sete uten airbag.

Så du har skaffet deg noen PF seter nå da :D Blir konge i en E46 M3...

Du klarer ikke å finne delenr? Er det bestilt på as sport eller deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...