SweetBMW Skrevet August 15, 2010 Share Skrevet August 15, 2010 HELT SHERIFF!! Ikke din den racerigga 348'n(?) som står også, vel? Ække det en 355 F1 a? ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet August 15, 2010 Forfatter Share Skrevet August 15, 2010 HELT SHERIFF!! Ikke din den racerigga 348'n(?) som står også, vel? Ække det en 355 F1 a? ... Er nok en av 3 racerigga AutostradaSport 348TB Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet August 15, 2010 Share Skrevet August 15, 2010 Seriøst..... Da tok motoren kvelden Skulle gire til 4 gir i det jeg hadde ett godt drag, men det var 2 gir jeg traff... Gikk rett på sperra og oljerøyken sto ut av eksosen, fantastiske greier Kjipt, men du er ikke første person som gjør det der. Bare å minne om dette! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet August 15, 2010 Forfatter Share Skrevet August 15, 2010 Seriøst..... Da tok motoren kvelden Skulle gire til 4 gir i det jeg hadde ett godt drag, men det var 2 gir jeg traff... Gikk rett på sperra og oljerøyken sto ut av eksosen, fantastiske greier Kjipt, men du er ikke første person som gjør det der. Bare å minne om dette! Hehe... Ja, har lagt linken til som "fovoritter" på nettleseren nå. Dette skal pugges Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrbatnes Skrevet August 16, 2010 Share Skrevet August 16, 2010 perfekt senk, farge, interiør, felger og stuk! 10/10 fra meg! håper det ordner seg med motoren din snarlig da, gire litt mer forsiktig i fremtiden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
code13 Skrevet August 16, 2010 Share Skrevet August 16, 2010 Nydelig bil. Ser moro ut å ha en sånn en. Kjøper sikkert en sånn en når vi er ferdig med barnevogn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet August 16, 2010 Forfatter Share Skrevet August 16, 2010 perfekt senk, farge, interiør, felger og stuk! 10/10 fra meg! håper det ordner seg med motoren din snarlig da, gire litt mer forsiktig i fremtiden Jo, takk Ny "brukt" motor med kun 17000km på telleren er bestillt fra Sverige, så det ordner seg dette. 10/10 er jo en grei score da, så takker og bukker for den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet August 16, 2010 Share Skrevet August 16, 2010 En ny 2,2 liter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet August 16, 2010 Forfatter Share Skrevet August 16, 2010 En ny 2,2 liter? Ja, desverre Ble for dyrt med en 3.0, hadde kommet på nesten 100 000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet August 16, 2010 Share Skrevet August 16, 2010 100,000? Utdyp hvis mulig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet August 16, 2010 Forfatter Share Skrevet August 16, 2010 100,000? Utdyp hvis mulig? Ønsker for det første deler som har gått lite km, det koster jo litt ekstra. Det jeg trenger for å få en 3.0 til å fungere er: Motor, Girkasse, Mellomaksel, Fremre del av eksos inkl katter, Ledningsnett, Hjerne, Tenningslås, Nye enda større dyser fra ESS, Ny programvare fra ESS og nye kammer fra ESS. Deretter er det alt jobben med å få det til å fungere, så ja nærmere 100 000,- ut ifra de beste prisene jeg fant. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet August 16, 2010 Share Skrevet August 16, 2010 Ja sant nok det.. jeg tenkte ikke på pressa di en gang jeg... Point taken! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torlie Skrevet August 16, 2010 Share Skrevet August 16, 2010 Leit å høre at motoren tok kvelden. Du har TS2+ kittet fra ESS? Er selv i tenkeboksen for hvilket kit jeg skal gå for serdu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet August 16, 2010 Forfatter Share Skrevet August 16, 2010 Leit å høre at motoren tok kvelden. Du har TS2+ kittet fra ESS?Er selv i tenkeboksen for hvilket kit jeg skal gå for serdu Hei! Jeg har TX2 kittet fra ESS, TS2 kittet gir mye mer bunndrag har jeg hørt. TX2 er sentrifugal og TS2 er Skruekompressor. Til en 3.0 liter er TS2 kittet det beste tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torlie Skrevet August 16, 2010 Share Skrevet August 16, 2010 Leit å høre at motoren tok kvelden. Du har TS2+ kittet fra ESS?Er selv i tenkeboksen for hvilket kit jeg skal gå for serdu Hei! Jeg har TX2 kittet fra ESS, TS2 kittet gir mye mer bunndrag har jeg hørt. TX2 er sentrifugal og TS2 er Skruekompressor. Til en 3.0 liter er TS2 kittet det beste tror jeg Aha, skjønner Ja, tipper det blir TS2 på meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå