Gå til innhold

Re: Min Z4 CS Kompressor, SOLGT

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 409
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Seriøst..... Da tok motoren kvelden :( Skulle gire til 4 gir i det jeg hadde ett godt drag, men det var 2 gir jeg traff... Gikk rett på sperra og oljerøyken sto ut av eksosen, fantastiske greier :cry:

Kjipt, men du er ikke første person som gjør det der. Bare å minne om dette!

Hehe... Ja, har lagt linken til som "fovoritter" på nettleseren nå. Dette skal pugges :D:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

perfekt senk, farge, interiør, felger og stuk! 10/10 fra meg! håper det ordner seg med motoren din snarlig da, gire litt mer forsiktig i fremtiden 8):mrgreen:

Jo, takk :D Ny "brukt" motor med kun 17000km på telleren er bestillt fra Sverige, så det ordner seg dette.

10/10 er jo en grei score da, så takker og bukker for den :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

100,000? Utdyp hvis mulig?

Ønsker for det første deler som har gått lite km, det koster jo litt ekstra. Det jeg trenger for å få en 3.0 til å fungere er: Motor, Girkasse, Mellomaksel, Fremre del av eksos inkl katter, Ledningsnett, Hjerne, Tenningslås, Nye enda større dyser fra ESS, Ny programvare fra ESS og nye kammer fra ESS. Deretter er det alt jobben med å få det til å fungere, så ja nærmere 100 000,- ut ifra de beste prisene jeg fant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leit å høre at motoren tok kvelden. :( Du har TS2+ kittet fra ESS?

Er selv i tenkeboksen for hvilket kit jeg skal gå for serdu :)

Hei! Jeg har TX2 kittet fra ESS, TS2 kittet gir mye mer bunndrag har jeg hørt. TX2 er sentrifugal og TS2 er Skruekompressor. Til en 3.0 liter er TS2 kittet det beste tror jeg :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leit å høre at motoren tok kvelden. :( Du har TS2+ kittet fra ESS?

Er selv i tenkeboksen for hvilket kit jeg skal gå for serdu :)

Hei! Jeg har TX2 kittet fra ESS, TS2 kittet gir mye mer bunndrag har jeg hørt. TX2 er sentrifugal og TS2 er Skruekompressor. Til en 3.0 liter er TS2 kittet det beste tror jeg :wink:

Aha, skjønner :) Ja, tipper det blir TS2 på meg :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...