Gå til innhold

Re: Min Z4 CS Kompressor, SOLGT

Share

Anbefalte innlegg

Nydelige bilder av en grym Z4. og de setene passet som som k.. i Kari. Jeg synes originalsportsetene er digg, men hvordan er disse i forhold da?

Hehe.. De er litt bredere i ryggen enn M-setene, ellers ganske like. Det var først og fremst utseende jeg kjøpte dem for :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 409
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 1 month later...

Ja denne såg eg brann stasjonen på lokaltreffet for et par år siden ja.... men ser du har gjort mye etter det ja.

en helt fantastisk riktig "modda" Z4 :), blir vel å se på vårtreffet den? i så tilfelle gleder eg meg alt til å se den "live"

har ikke så sansen for svarte felger i grunn ,men på din bil blir det bare helt riktig.

flott bil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja denne såg eg brann stasjonen på lokaltreffet for et par år siden ja.... men ser du har gjort mye etter det ja.

en helt fantastisk riktig "modda" Z4 :), blir vel å se på vårtreffet den? i så tilfelle gleder eg meg alt til å se den "live"

har ikke så sansen for svarte felger i grunn ,men på din bil blir det bare helt riktig.

flott bil.

Kult at du ser forskjell fra den gang da :wink: Men M3 CSL da, det er seriøs BMW.... Kan vel hende jeg dukker opp på vårtreffet ja, da regner jeg med det er en CSL der også :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stolene ble helt rå i bilen!

Gleder meg også til å se at du får på det du bestilte i dag :wink:

Takk, ser veldig frem til det jeg også :D Blir jo komplett M utseende når jeg får de fangerne, eksosen og lyktene montert. Kanskje ikke veldig mange 2.2 Z4 med komplett M-look :lol::lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy flate for en bil! blir nok noen turer til skien mot sommern og senere år, brosjan bor der for tiden, så da må jeg ta en titt på bygget ditt! herre jemen for en bil a gitt ;)

Thanks man \:D/ Bare å si fra når du er i Skien, så kan du jo ta en titt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stolene ble helt rå i bilen!

Gleder meg også til å se at du får på det du bestilte i dag :wink:

Takk, ser veldig frem til det jeg også :D Blir jo komplett M utseende når jeg får de fangerne, eksosen og lyktene montert. Kanskje ikke veldig mange 2.2 Z4 med komplett M-look :lol::lol:

Det kan bli utrolig fett. Digger Z4M :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

Legger ut noen dårlig mobilbilder av de nye M-fangerne mine, samt M-baklyktene. Dette var det eneste jeg manglet for å få bilen lik en Z4M eksteriørt, siden jeg allerede har M-frontlykter og panser.

Fire eksosutløp kommer til uka regner jeg med, litt ekstra carbon under M fronten er også montert :D

Litt enklere å fikse Z4 M utseende enn Morgans E92 M3 prosjekt, kan man si (Ikke bredere skjermer):lol:

Eneste som trengte modding var baklyktene, der var ledningsnettet helt annerledes, så måtte bruke strøm fra tredje bremselys for bremselys og strøm fra skiltlys for led kjørelys. Ellers så koblet jeg også ryggelys på begge sider, noe det ikke er orginalt :wink:

339lg69tyxdytfip592m.jpg

9pk59d673qiovurfijns.jpg

ufvil554jd08h3uarw1o.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...