Just-turbodiesel Skrevet Mars 9, 2010 Skrevet Mars 9, 2010 nei, men hvem bryr seg?! det er ikke lov å ta igjen om noen slår deg heller, er ingen hobbyanarkist, men enkelte regler er så latterlige at man ikke skal følge dem
DJ RS2 Matrix Skrevet Mars 9, 2010 Skrevet Mars 9, 2010 i motsettning til Just-turbodiesel, som ikkje veit heilt kva han snakker om av og til, så står det i paragrafene at du kan ha kvit eller gul farge hovedlyset. (andre farger som rød eller blå, er ikkje lov) der med lovligt har samme plan om å legge folie på mine lykter og, pluss har eit par kompiser som har kjørt med gul folie på hodelyktene i ca 2 år nå uten at politi eller andre kontrollorgan har sagt nåke.
wagon Skrevet Mars 9, 2010 Skrevet Mars 9, 2010 Det er ikke lov å legge på gul folie i hvert fall, det måtte jeg fjerne fra min. Ikke lov å lime noe på lyktene sa de, da skulle de ha gult glass org og være E-merket.
316 Skrevet Mars 9, 2010 Skrevet Mars 9, 2010 Så fremkommer det ikke av bilde om det er gule lykter eller gul film...
Frode D Skrevet Mars 9, 2010 Skrevet Mars 9, 2010 Uansett er det mye penere når kun linsene er gul og ikke hele lykteglasset..
Lars89 Skrevet Mars 9, 2010 Skrevet Mars 9, 2010 Så fremkommer det ikke av bilde om det er gule lykter eller gul film... Får ikke gule glass til E46 Gul reflektor i fjernlyset ser mye kulere ut btw
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå