winchester Skrevet April 25, 2010 Share Skrevet April 25, 2010 Pen bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larswilliam Skrevet April 30, 2010 Forfatter Share Skrevet April 30, 2010 Nye felger er handlet! 10x17 brock b1 lurer på om jeg noen gang i det heletatt får dette til å gå bra. noen som har bilder av e30 med 10x17 brock? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet April 30, 2010 Share Skrevet April 30, 2010 Haha, du må få litt bredde på den skjermen der ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Østgaard Skrevet April 30, 2010 Share Skrevet April 30, 2010 Må nokk valsast endel der ja Pen bil vertfall Behold den mest mulig orginal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larswilliam Skrevet April 30, 2010 Forfatter Share Skrevet April 30, 2010 takk for kommentarer:) fikk handlet 60/60 senk i dag også, så etter det er det ikke stort mere jeg skal gjøre med bilen. vurdere svak toning av rutene eneste:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet April 30, 2010 Share Skrevet April 30, 2010 Noen bilder av biler med 8.5-10x17" B1 felger.. Cab`en hadde jeg sommern 2006, mens de to andre er kompisbiler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Mai 1, 2010 Share Skrevet Mai 1, 2010 Kan ikke si den styling på cabben din ga meg noe særlig positivt inntrykk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mai 1, 2010 Share Skrevet Mai 1, 2010 Likte den grå jeg. Clean & neat! Men kunne droppa englelysa da. Passer generelt ikke på eldre biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mai 1, 2010 Share Skrevet Mai 1, 2010 Kan ikke si den styling på cabben din ga meg noe særlig positivt inntrykk Hehe, d var andre ting i minte tanker for vel 4 år siden.. Men d har nok forbedret seg Likte den grå jeg. Clean & neat!Men kunne droppa englelysa da. Passer generelt ikke på eldre biler. Den er enda mere clean i dag,med sorte DE og turbomotor ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mai 1, 2010 Share Skrevet Mai 1, 2010 Hørtes fornuftig ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Mai 1, 2010 Share Skrevet Mai 1, 2010 Dette blir rått, stå på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
redline Skrevet Mai 20, 2010 Share Skrevet Mai 20, 2010 it's okey to be gay lars men d bli da tøft herre ahh, glede mæ t e30 æ'å Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larswilliam Skrevet Mai 26, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2010 Haha, hør han! bli bra med enda en e30 ja, må vi ta en del photoshots trur æ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larswilliam Skrevet Mai 30, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2010 fått på senk på sleden vill fortsatt ha den lavere i front, så får vell invistere i noe heftigere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mai 30, 2010 Share Skrevet Mai 30, 2010 Den ligger til salgs, gjør den ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå