kimsta Skrevet Mars 12, 2010 Skrevet Mars 12, 2010 Hei! Har kjÞpt meg Dension Gateway 300 for Ä bytte ut en cd-veksler. Jeg ser jeg mÄ koble av batteriet, men det er lettere sagt en gjort..Ser ut som om pluss Ä minus ledningene er naglet fast? fant hvertfall ikke noe jeg kunne skru pÄ for Ä fÄ lÞsnet kontaktene..Det er ÄssÄ en diger klump av plastikk som sitter over pluss..ser ut som en diger sikring ell noe?? Spm. mitt er om dette er veldig nÞdvendig..har jo koblet fra veksleren tidligere uten Ä koble av batteriet,,tror ikke jeg har koden til annlegget heller.. Noen som har tips?
awt Skrevet Mars 12, 2010 Skrevet Mars 12, 2010 Jeg kan aldri tenke meg at det skal vĂŠre nĂždvendig. Har selv koblet slike ting ut og inn uten at jeg har koblet i fra batteriet. Om du likevel ikke Ăžnsker Ă„ gjĂžre det, kan jo et alternativ vĂŠre Ă„ ta ut sikringen.
kimsta Skrevet Mars 12, 2010 Forfatter Skrevet Mars 12, 2010 Jeg kan aldri tenke meg at det skal vÊre nÞdvendig. Har selv koblet slike ting ut og inn uten at jeg har koblet i fra batteriet.Om du likevel ikke Þnsker Ä gjÞre det, kan jo et alternativ vÊre Ä ta ut sikringen. Takker for info! Da prÞver jeg bare Ä ser Ässen det gÄr;)
StigJ Skrevet Mars 14, 2010 Skrevet Mars 14, 2010 Ingen problem Ä kople dette uten Ä kople bort batteriet. I mine 6 Är som bilstereomontÞr og kopling av Dension har jeg aldri tatt av batteriet. og alle har funka.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere
Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nÄ