Leadfoot Skrevet Mars 12, 2010 Share Skrevet Mars 12, 2010 Legg inn bilder av BMWer uten styling og eller Mtech. Begynner å bli lei av at alt av BMW på død og liv skal ha Mtech (kanskje spesielt med tanke på E36 og E39) eller annen type styling. Ikke at det ikke er pent, men jeg synes ofte det er vel så pent uten. Slenger inn noen bilder av hva jeg mener. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet Mars 12, 2010 Share Skrevet Mars 12, 2010 SYKT hvor lav den var!! Men samtidig noe av det feteste jeg har sett av E39 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet Mars 12, 2010 Share Skrevet Mars 12, 2010 Den E39'n var jagu feit ja! Glemte til og med at jeg er lei av sølvgråe biler, ett øyeblikk her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Mars 12, 2010 Share Skrevet Mars 12, 2010 Denne liker jeg svært godt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mars 12, 2010 Share Skrevet Mars 12, 2010 Heh, jeg synes den E39'en ser forferdelig ut. En ting er at det ikke går ann å kjøre med, men selv kun visuelt sett er det helt gnøkk. Uff. En orginal bil er jo penere! Ellers er jeg ikke enig med trådstarter.. synes BMWer uten m-stylingen ofte er veldig kjedelige ut. Stort sett bare frontfangeren som er problemet - derfor har jeg også byttet på min egen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet Mars 12, 2010 Share Skrevet Mars 12, 2010 Heh, jeg synes den E39'en ser forferdelig ut. En ting er at det ikke går ann å kjøre med, men selv kun visuelt sett er det helt gnøkk. Uff. En orginal bil er jo penere!Ellers er jeg ikke enig med trådstarter.. synes BMWer uten m-stylingen ofte er veldig kjedelige ut. Stort sett bare frontfangeren som er problemet - derfor har jeg også byttet på min egen. du må jo ha røyka noe sure sokker mister Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet Mars 12, 2010 Share Skrevet Mars 12, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Mars 13, 2010 Share Skrevet Mars 13, 2010 Lav 2 dørs E38 da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 13, 2010 Share Skrevet Mars 13, 2010 ooo...I like this thread:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wolfeh Skrevet Mars 13, 2010 Share Skrevet Mars 13, 2010 Lav 2 dørs E38 da? Sikkle Sikkle =( JEG VIL HA! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Mars 13, 2010 Share Skrevet Mars 13, 2010 tøff den e38n der da. coupe og greier:D råtøff den e39n og! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Mars 13, 2010 Share Skrevet Mars 13, 2010 Lav 2 dørs E38 da? hvis noen hadde gjort det så, ikke så spennende med en halvdårlig modd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 13, 2010 Share Skrevet Mars 13, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Mars 13, 2010 Share Skrevet Mars 13, 2010 Dæven, E39en hadde fin høyde! Gleder meg til sommern, til jeg får skrudd min egen mer ned og får bredere sommerlisser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Mars 13, 2010 Share Skrevet Mars 13, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå