Sjøbuse Skrevet April 3, 2010 Share Skrevet April 3, 2010 Montreal blue metallic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet April 3, 2010 Share Skrevet April 3, 2010 Slenge ut øsa mi her og.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B®O®™ Skrevet April 3, 2010 Share Skrevet April 3, 2010 Bilen min Ikke m-tech fangere enda og er jo litt lav:p Før siklet jeg heletiden etter M-tech 1 fangersett, men liker mer og mer stilen den har nå, rimelig orginal med "kun" senk og felger utseendemessig:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sketchy Skrevet April 3, 2010 Share Skrevet April 3, 2010 Noen som vet hvilke felger som står på denne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tiller Skrevet April 3, 2010 Share Skrevet April 3, 2010 Utrolig hva litt senk og felger gjør med bilen. Det er alfa omega Men jeg synes at det blir litt for mye når bakhjula forsvinner oppunder bakskjermen. Så senest en bil med det her igår. Sånn som dette: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flandy Skrevet April 3, 2010 Share Skrevet April 3, 2010 Her er den ca 1,5cm lavere enn de forje bildene. Her er med noen andre felger! Men dog helt ubrukelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet April 3, 2010 Share Skrevet April 3, 2010 Griserå med de keskin hjula da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet April 4, 2010 Share Skrevet April 4, 2010 Grisekul med Keskin hjula! Lysten på å selge de ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet April 4, 2010 Share Skrevet April 4, 2010 Fy f så jeg digger e38. skulle ønske bilen min var svart av og til.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sturlis Skrevet Mai 11, 2010 Share Skrevet Mai 11, 2010 Min =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Mai 11, 2010 Share Skrevet Mai 11, 2010 Skryter litt og slenger ut et av min her og Kun originalt med senk og felger som gjelder her i gård'n. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ost_ost_89 Skrevet Mai 11, 2010 Share Skrevet Mai 11, 2010 Min har heller ikke fått ny fanger enda Ikke golfen heller.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Mai 12, 2010 Share Skrevet Mai 12, 2010 Konebilen : Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PetterM Skrevet Mai 12, 2010 Share Skrevet Mai 12, 2010 Bilen min Ikke m-tech fangere enda og er jo litt lav:p Før siklet jeg heletiden etter M-tech 1 fangersett, men liker mer og mer stilen den har nå, rimelig orginal med "kun" senk og felger utseendemessig:) Likte godt felgene, hva merke er de? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aplet86 Skrevet Mai 12, 2010 Share Skrevet Mai 12, 2010 Konebilen : Du hadde M lister.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå