Gå til innhold

2 x E46 M3

OveN
 Share

Anbefalte innlegg

Heisann, tenkte å legge ut noen bilder av min og en kompis sine M3'er. Har vaska og skrudd litt i dag så fikk knipsa noen bilder.

Cab'n er en 2002 modell manuel, coupe'n er en 2004 SMG. Begge bilene er 100% orginale bortsett fra at cab'en har fått nye lykter bak samt oppgradert stereo (BSW pakke).

Den røde lider av startproblemer av og til så sjekka starter'n i dag...

m3cabfrontroofup.jpg

m3cabfrontroofdown.jpg

p1000043i.jpg

p1000039k.jpg

p1000041g.jpg

p1000030.jpg

p1000034q.jpg

p1000031k.jpg

p1000048b.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 36
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jepp her er sommern på gli så cab- og utepils-sesongen er i gang :)

Bilpriser er en fryd her borte, disse M3'ene koster ikke stort. Tipper du kan klare å finne E46 M3 ned mot 100 tusen NOK nå. Om du finner en 2006 (var ikke det siste året med E46?!) med alt utstyr og lav km stand må du sikkert ut med rundt 180 tusen NOK tipper jeg. Langt mer levelig enn hjemme i Norge, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, takkar.

Det er fordeler og ulemper med å bo i USA kontra Norge.. Jeg kunne ikke tenkt meg å bli her for godt, men det er ålreit å få muligheten til å bo her en stund.

Jeg var ingen stor BMW fan før jeg flytta over hit. Det er så mye å velge i til en latterlig sum når det gjelder fete biler her borte, så for en nordman er det vanskelig å velge når man kommer over hit!

Med tanke på bilpriser i Norge har jeg sett på BMW M Power som fint lite aktuelt å kjøpe da selv 8 år gamle eksemplarer koster skjorta (seff. pga av statens avgifts-sentral, den politikken er jo bare lættis når man ser på alt som ruller rundt på veien her i USA. Hva Norge slipper ut fra biltrafikk er ikke en promille av hva som slippes ut her borte, men det er en annen debatt). Så mye snakk man har hørt om disse M-bilene rundt omkring og i media så fant jeg ut at det fikk bli M3. Det er en kjempebil (såklart) og jeg kommer nok til å kjøpe meg BMW når jeg flytter hjem til Norge igjen. Ikke så stor sjans for at det blir M3, men... hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

E46 M3 gjør seg utrolig godt i rødt. Og en cab av samme sorten kan jo ikke bli feil på noen måte. Det eneste jeg ville gjort noe med, er felgene. Jeg hadde nok gått for noen fete 19". De som står på forsvinner litt i den svære hjulbuen på M3.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig enig i den EirikL. Har tenkt på å putte på de felgene som CSL kommer med, syntes de er jekla fete. Det har bare aldri blitt noe av.. Felgene som sitter på nå er skikkelig stygge på nært hold, prøvde å freshe de opp litt i går med diverse produkter men de må pusses ned og lakkeres for å bli fine igjen. Det er ganske uaktuelt å bruke tid/penger på. Liten tvil om at nye 19" hadde gjort seg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

prisene i statene hadde vært noe ja. Har en kompis der borte nå (Chicago)) som akkurat handla ny auda a4, prisen for den er vel omtrent det samme som en ti år gammel her.

Litt synd US bilene har den dumme refleksgreia på sidene foran.

Hvor i statene er du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sykt pene biler begge to :) *missunlig* Blit litt irritert over landet vi lever i med tanke på avgifter etc. Ikke bare for at det koster oss Nordmenn dyrt og eie bil. Men er også surt at så mange M-biler etc blir tatt inn til Norge for å bli brukt som delebil. Kjipt at så mange originalbiler skal forsvinne pga vi ikke har råd til å tolle de inn. Blir missunlig på dere som bor i Statene..Sverige eller hvor som helst da jeg sammenligner priser. Men sånn er det da. Men nyt det dere som kan. Har ikke planer om å ta med deg bilen når du kommer tilbake da? Like greit å ta seg opp lån for å betale toll, istedenfor å ta seg opp lån for å kjøpe ny bil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...