Fredrik 90 Skrevet Mars 15, 2010 Forfatter Skrevet Mars 15, 2010 Jeg får bare ikke helt taket på hekken på denne! BMW har alltid laget veldig pene og fine stasjonsvogner, noen av de har også vert finere enn sedanene F10 eller F11 om dere vil synes jeg minner litt formye om en Renault når jeg ser den bakfra, men det er øye som ser
The_transporter Skrevet Mars 16, 2010 Skrevet Mars 16, 2010 For nytt for min del liker meg rundt 80 og 90tallet jeg men det er jo bmw så den er sikkert super å kjøre
Hawkon88 Skrevet Mars 16, 2010 Skrevet Mars 16, 2010 For de av dere som syns den har tendenser til å ikke følge opp tidligere modeller.. Jeg gleder meg til M-utgaven kommer..
wabby Skrevet Mars 16, 2010 Skrevet Mars 16, 2010 Fin bil, men ser ut til at jeg bare må venne meg til de jævla dråpefromede lyktene som er fra 1-serien. Aldri likt dem. FAEN! Vurdererny bil nå og 1-serie er valgt vekk pga trauste puslete lykter...
codex Skrevet Mars 16, 2010 Skrevet Mars 16, 2010 Som tideligere nevnt så synes også jeg at Nyrene ble for store. Ellers ser det rimelig bra ut Gleder meg til og se den live
Bimmerlars Skrevet Mars 17, 2010 Skrevet Mars 17, 2010 Denne likte jeg ikke. Ser ut som en A4 med altfor mange sideruter. Sedan derimot er flott.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå