Tiller Skrevet Mars 16, 2010 Share Skrevet Mars 16, 2010 Skal du bytte fjørene forrand så bytt tårnlagerne i samme slengen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Mars 16, 2010 Share Skrevet Mars 16, 2010 Må si meg enig der. Bytta på en E46 i dag og der var det ikke mye lager igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tiller Skrevet Mars 16, 2010 Share Skrevet Mars 16, 2010 Mener de koster rundt 400kr stk, men det er absolut anbefalt om du først skal ha av understellet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw530i Skrevet Mars 16, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2010 takker for tips Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tiller Skrevet Mars 17, 2010 Share Skrevet Mars 17, 2010 Hør med biltema eller mekonomen. Mener kanskje de har noen lagre som er litt rimligere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rt007 Skrevet Mars 17, 2010 Share Skrevet Mars 17, 2010 Har selv kjøpt og montert 35mm senk forran på min E39 Touring. Ble fin høyde på den da:) Ønsker en litt mer er det jo bare å montere senkeskåler i tillegg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Mars 17, 2010 Share Skrevet Mars 17, 2010 Har selv kjøpt og montert 35mm senk forran på min E39 Touring. Ble fin høyde på den da:) Ønsker en litt mer er det jo bare å montere senkeskåler i tillegg. Når bilen din står helt flatt, hvor mange cm er det fra senter på felgen (på bmw merket inni felgen om du har..) og opp til kanten på hjulbuen? 90 grader rett opp altså Jeg har sportsunderstell, går ut i fra den er senket litt fra før, mener å huske den målte 34 cm fra senter på felg og opp til hjulbuen.. Men er ikke helt sikker. Kan du måle på din? Vurderer og å kjøpe kun fjærer fremme, men vet ikke om det blir nåk med 35mm Vurderer da 50mm. Er det noen ulemper med dette? Tar den nedpå overalt da? Er vel ikke noen som vet hvor langt det blir mellom senter på felg, og opp til hjulbue med 50mm fjærer? mhv. Fredrik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paulus Skrevet Mars 17, 2010 Share Skrevet Mars 17, 2010 Dobbelpost... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paulus Skrevet Mars 17, 2010 Share Skrevet Mars 17, 2010 Har selv kjøpt og montert 35mm senk forran på min E39 Touring. Ble fin høyde på den da:) Ønsker en litt mer er det jo bare å montere senkeskåler i tillegg. Når bilen din står helt flatt, hvor mange cm er det fra senter på felgen (på bmw merket inni felgen om du har..) og opp til kanten på hjulbuen? 90 grader rett opp altså Jeg har sportsunderstell, går ut i fra den er senket litt fra før, mener å huske den målte 34 cm fra senter på felg og opp til hjulbuen.. Men er ikke helt sikker. Kan du måle på din? Vurderer og å kjøpe kun fjærer fremme, men vet ikke om det blir nåk med 35mm Vurderer da 50mm. Er det noen ulemper med dette? Tar den nedpå overalt da? Er vel ikke noen som vet hvor langt det blir mellom senter på felg, og opp til hjulbue med 50mm fjærer? mhv. Fredrik 50 mm går veldig bra ///P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw530i Skrevet Mars 20, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2010 koed har tårnlager til 207kr så ikke galt det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tiller Skrevet Mars 20, 2010 Share Skrevet Mars 20, 2010 koed har tårnlager til 207kr så ikke galt det Men så kommer frakt og toll i tillegg da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Mars 20, 2010 Share Skrevet Mars 20, 2010 koed har tårnlager til 207kr så ikke galt det Men så kommer frakt og toll i tillegg da Nei... Ingen toll/moms i tillegg på Koed. Frakta er 150kr, men det er ikke ille om man bestiller div andre ting i samme slengen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw530i Skrevet Mars 20, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2010 stemmer det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tiller Skrevet Mars 20, 2010 Share Skrevet Mars 20, 2010 Ok. Men da er det ikke så gæli. Har selv M-tech understell og skal bytte demper, tårnlagre og sette på senkeskåler forrand. Kan si ifra hvordan det blir. Kjøpte senkeskåler fra FK-automotive. En gooood del billigere enn de fra schmeidman. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rt007 Skrevet Mars 20, 2010 Share Skrevet Mars 20, 2010 Har selv kjøpt og montert 35mm senk forran på min E39 Touring. Ble fin høyde på den da:) Ønsker en litt mer er det jo bare å montere senkeskåler i tillegg. Når bilen din står helt flatt, hvor mange cm er det fra senter på felgen (på bmw merket inni felgen om du har..) og opp til kanten på hjulbuen? 90 grader rett opp altså Jeg har sportsunderstell, går ut i fra den er senket litt fra før, mener å huske den målte 34 cm fra senter på felg og opp til hjulbuen.. Men er ikke helt sikker. Kan du måle på din? Vurderer og å kjøpe kun fjærer fremme, men vet ikke om det blir nåk med 35mm Vurderer da 50mm. Er det noen ulemper med dette? Tar den nedpå overalt da? Er vel ikke noen som vet hvor langt det blir mellom senter på felg, og opp til hjulbue med 50mm fjærer? mhv. Fredrik Jeg skal sjekke det. Synes 35mm ble en fin høyde med tanke på at jeg fortsatt vil ha litt komfor igjen også. Utseende messig kunne jeg nok ha montert 50mm for å fått den riktige "looken". På korte, litt høye fartsdumper tar jeg såvidt nedpå med 35mm senk forran. Har merket det på et par fartsdumper her i byen så langt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå