Gå til innhold

Senk foran

bmw530i
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 46
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har selv kjøpt og montert 35mm senk forran på min E39 Touring. Ble fin høyde på den da:) Ønsker en litt mer er det jo bare å montere senkeskåler i tillegg.

Når bilen din står helt flatt, hvor mange cm er det fra senter på felgen (på bmw merket inni felgen om du har..) og opp til kanten på hjulbuen? 90 grader rett opp altså :)

Jeg har sportsunderstell, går ut i fra den er senket litt fra før, mener å huske den målte 34 cm fra senter på felg og opp til hjulbuen.. Men er ikke helt sikker.

Kan du måle på din? Vurderer og å kjøpe kun fjærer fremme, men vet ikke om det blir nåk med 35mm :)

Vurderer da 50mm. Er det noen ulemper med dette? Tar den nedpå overalt da? :? Er vel ikke noen som vet hvor langt det blir mellom senter på felg, og opp til hjulbue med 50mm fjærer? :)

mhv.

Fredrik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har selv kjøpt og montert 35mm senk forran på min E39 Touring. Ble fin høyde på den da:) Ønsker en litt mer er det jo bare å montere senkeskåler i tillegg.

Når bilen din står helt flatt, hvor mange cm er det fra senter på felgen (på bmw merket inni felgen om du har..) og opp til kanten på hjulbuen? 90 grader rett opp altså :)

Jeg har sportsunderstell, går ut i fra den er senket litt fra før, mener å huske den målte 34 cm fra senter på felg og opp til hjulbuen.. Men er ikke helt sikker.

Kan du måle på din? Vurderer og å kjøpe kun fjærer fremme, men vet ikke om det blir nåk med 35mm :)

Vurderer da 50mm. Er det noen ulemper med dette? Tar den nedpå overalt da? :? Er vel ikke noen som vet hvor langt det blir mellom senter på felg, og opp til hjulbue med 50mm fjærer? :)

mhv.

Fredrik

50 mm går veldig bra 8)

///P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

koed har tårnlager til 207kr så ikke galt det :P

Men så kommer frakt og toll i tillegg da

Nei... Ingen toll/moms i tillegg på Koed. Frakta er 150kr, men det er ikke ille om man bestiller div andre ting i samme slengen :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok. Men da er det ikke så gæli.

Har selv M-tech understell og skal bytte demper, tårnlagre og sette på senkeskåler forrand.

Kan si ifra hvordan det blir.

Kjøpte senkeskåler fra FK-automotive. En gooood del billigere enn de fra schmeidman.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mhv.

Fredrik

Jeg skal sjekke det.

Synes 35mm ble en fin høyde med tanke på at jeg fortsatt vil ha litt komfor igjen også.

Utseende messig kunne jeg nok ha montert 50mm for å fått den riktige "looken".

På korte, litt høye fartsdumper tar jeg såvidt nedpå med 35mm senk forran. Har merket det på et par fartsdumper her i byen så langt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...