Gå til innhold

Den store finn.no-kupp tråden


316
 Share

Anbefalte innlegg

335.000,- for en 2000 mod 323ciA med 171.000 km på tellern er vel ikke akkurat et kupp, hehe :P Bla opp 25.000,- mer så har du den billigste E46 M3'en som ligger på Finn nå ;) Ligger en til 360.000 nå om jeg ikke husker feil, det er ikke ille..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Jo sikkert tyske.

Merverdiavgift, vrakpantavgift samt engangsavgift er vel det som skal til for å få norske skilter. Vi snakker vel om ca 5000 kroner totalt på veteranbil?

Sikkert noen her som vet mer om avgiftsberegningen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke så jævla vanskelig å velge da.... Hva i pokker er interessant med en ny stygg cab når man kan få en skam rå skikkelig bygd E46 cab?

Tar E93-en jeg. Den kebab og furious utgaven hadde gjort meg flau å blitt sett i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke så jævla vanskelig å velge da.... Hva i pokker er interessant med en ny stygg cab når man kan få en skam rå skikkelig bygd E46 cab?

Tar E93-en jeg. Den kebab og furious utgaven hadde gjort meg flau å blitt sett i.

''Kebab and furious utgaven'' - hahahahah! :applause::applause::applause:

HELT enig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke så jævla vanskelig å velge da.... Hva i pokker er interessant med en ny stygg cab når man kan få en skam rå skikkelig bygd E46 cab?

Tar E93-en jeg. Den kebab og furious utgaven hadde gjort meg flau å blitt sett i.

100% enig. Den var grusom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...