Gå til innhold

Den store finn.no-kupp tråden


316
 Share

Anbefalte innlegg

Denne står parkert i nabolaget, ser i grunnen veldig bra ut og ikke ute om vinteren.

Men noen mangler man kan se er at den mangler litt listverk og slike ting. Å det er sånne ting som jeg får for meg at mangler enten etter rep av stor skade eller at den rett og slett er plukket ned og pusset opp.

Hmm.. Har snakket en del med han og det har han ikkje nevnt noen ting om :?

Da er det nok bare små ting som mangler, grøfte lys å list rundt bakerste siderute som synes på bildene her.

Men som sagt bilen ser veldig bra ut ellers.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns ikke akkurat det. Ikke m-tech og den har det kjipeste interiøret E36 ble levert med.

Får mye annet bra for den prisen der.

Enig at det ikke akkurat er ett kupp nei - men den var ikke overpriset heller.

Mye heller kjøpt denne uten noe, enn en ihjelskrudd / rotten vanlig E36 med alt utstyr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er min bil, men jeg tør å påstå at det er et kupp (de ligger til vanlig til 30-35') så jeg velger å legge den ut her også:

http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=41177071

Priset for raskt salg siden jeg skal reise onsdag neste uke og skulle gjerne sagt opp leiegarasjen og blitt kvitt bilen (slippe forsikring osv.) innen den tid :)

Hvis dette ikke er et kupp i følge dere så fjerner jeg annonsen, no prob...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er min bil, men jeg tør å påstå at det er et kupp (de ligger til vanlig til 30-35') så jeg velger å legge den ut her også:

http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=41177071

Priset for raskt salg siden jeg skal reise onsdag neste uke og skulle gjerne sagt opp leiegarasjen og blitt kvitt bilen (slippe forsikring osv.) innen den tid :)

Hvis dette ikke er et kupp i følge dere så fjerner jeg annonsen, no prob...

Hadde jeg ikke hatt 3 biler nå, så hadde jeg så dratt til byn og gitt deg 20 K :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...