awt Skrevet Februar 24, 2012 Skrevet Februar 24, 2012 Har bilen elektrisk bakluke? Har du isåfall den knappen som er montert på selve bakluken?
Beamer Skrevet Februar 24, 2012 Forfatter Skrevet Februar 24, 2012 Har bilen elektrisk bakluke? Har du isåfall den knappen som er montert på selve bakluken?Har ikke sånn elektrisk opp og nedkjøring av bakluke nei.
Beamer Skrevet Februar 24, 2012 Forfatter Skrevet Februar 24, 2012 Fant du Ut noe ang håndtaket?Beklager, men har ikke fått anledning til å sjekke det enda. Skal få sjekket det neste helg
Beamer Skrevet Mars 4, 2012 Forfatter Skrevet Mars 4, 2012 Fant du Ut noe ang håndtaket?Beklager, men har ikke fått anledning til å sjekke det enda. Skal få sjekket det neste helg Det var ikke dørhåndtak med lys i nei.
Beamer Skrevet Mars 4, 2012 Forfatter Skrevet Mars 4, 2012 Hvordan er det med rust på bakluka? Pris? Nei den må jeg dessverre ha selv i backup
Beamer Skrevet Mars 17, 2012 Forfatter Skrevet Mars 17, 2012 pris på vindusheis? Har brukt begge vindusheisen foran selv dessverre. Det var en av grunnene til at jeg kjøpte bilen
stian1990_2 Skrevet Mars 17, 2012 Skrevet Mars 17, 2012 Heisann, har bilen noe spesielt ekstrautstyr? koppholdere bake, forran? elektrisk rullegardin? lyspakke? Garasjeåpner i tak?
Beamer Skrevet Mars 19, 2012 Forfatter Skrevet Mars 19, 2012 Heisann, har bilen noe spesielt ekstrautstyr? koppholdere bake, forran? elektrisk rullegardin? lyspakke? Garasjeåpner i tak? Ingen av delene er i tilfellet igjen i bilen..dessverre
Robin L Skrevet April 1, 2012 Skrevet April 1, 2012 hvor mye vil du ha for fangeren forran? har ikke noe å si om den er skadet. vil bare ha en jeg kan settpå når jeg skal på visning på senkesett og eukontroll er redd alpinaleppa blir litt lav for det. den er jo limt og så...
reinholdter Skrevet Mai 12, 2012 Skrevet Mai 12, 2012 Hei..Har du styringsmodulen til girkassa? ;Må vere 725!! Svar meg helst på innbox! Mvh Einar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå