rt007 Skrevet Mars 17, 2010 Skrevet Mars 17, 2010 Noen andre som sliter med å få svar fra klubben? Prøver å melde meg inn men veldig dårlig respons å få der i gården. Har prøvd både innmeldingsskjema på hjemmesiden og mail direkte til en adresse jeg fant om en ikke fikk svar på det skjema. Er de så lite interessert i å få nye medlemmer altså???
maartn Skrevet Mars 17, 2010 Skrevet Mars 17, 2010 Har sendt innmeldingsskjema for noen måneder siden selv, men har ikke skjedd noe som helst siden den gang. Trodde dette var en meget seriøs klubb..
Smurfen Skrevet Mars 17, 2010 Skrevet Mars 17, 2010 samme her fyllte ut skjemaet på siden for 2 uker siden og sendte mail i går... ingen respons..
JTS77 Skrevet Mars 17, 2010 Skrevet Mars 17, 2010 Nei dere er ikke de eneste. Personlig har eg gitt opp og gidder ikke purre mer. Betalt kr 450,- for ett klistremerke. Blir ikke medlem mer enn denne kontigenten. Måtte få ut litt frustrasjon så eg posta dette på siden deres. http://www.bmwccn.no/nor/kapittel3/fora ... ?Id=577124 Pr dags dato har eg fremdeles ikke fått noe blad..
noekult Skrevet Mars 17, 2010 Skrevet Mars 17, 2010 Det tok veldig lang tid før jeg fikk noe svar selv. Men eventuelt kom giroen, betalte den. Venta i noen måneder nesten, fikk bladet + velkomstpakka (nøkkelringen er litt stas, må vise omverden at man ikke leker entusiast hehehe). Husker jeg også sendte mail for å få kontakt, men fikk aldri svar. Veldig dårlig, spesielt mtp at BMW ikke er et pinglemerke mtp antall entusiaster. Så kjip og treigt system hadde jeg antatt at Hyundai-entusiastene hadde, men ikke en klubb som sannsynligvis har så mange tilhengere.
S.Arnesen Skrevet Mars 17, 2010 Skrevet Mars 17, 2010 tok meg 5 uker å motta faktura for innmelding. går å venter på den velkomst pakka nå... Ting tar litt tid noen ganger, men folkene som styrer med det er visst der på frivillig basis. Selvom jeg ble fortalt at de er lønnet...
noekult Skrevet Mars 17, 2010 Skrevet Mars 17, 2010 Altså, så lenge man punger ut for å være med, så er det forventet å få service tilbake selv om de som mottar pengene kun er der på frivillig basis.
Fliid Skrevet Mars 17, 2010 Skrevet Mars 17, 2010 BMWCCN er en klubb som går på frivillig arbeid. Vi som sitter i styrer rundt omkring i landet er i full jobb ved siden av klubben. Noen har og familie med barn. Ved siden av dette så kommer klubb arbeid. Man må da forstå at det blir mye å ta hånd om hele tiden noen ganger. Hovedstyret er intet unntak. Årsmøte for klubben er i slutten av Mars. Finnes i terminliste på BMWCCN sine nettsider. Det er fult mulig å stille opp for og følge litt med på hva som skjer i klubben. Beløpet man betaler for å være medlem vil jeg ikke påstå er avskrekkende, for medlemmer som er studenter, så forstår jeg at man kan føle at man ikke får tibake av klubben like mye som man legger i den.
rt007 Skrevet Mars 17, 2010 Forfatter Skrevet Mars 17, 2010 Beløpet er helt ok for min del men virker litt useriøst når en aldri får svar på en innmeldingsforespørsel. Ønskes det ikke flere medlemmer? Greit at det drives på frivillig basis, veldig bra at folk tar på seg en slik jobb men når en først har sagt ja til det bør en også følge opp etter min mening.
awt Skrevet Mars 17, 2010 Skrevet Mars 17, 2010 Ganske trist at det er sånn. Når jeg meldte meg inn for to år siden tok det en måned før jeg fikk "velkomstpakken", og etter det har det aldri vært noe tull. Når den nye websiden kommer (når enn det blir...) skal medlemsregister og alt implementeres inn i denne, slik at hele denne prosessen blir enklere såvidt jeg har forstått. Får håpe ting bedrer seg da.
bmwkizn Skrevet Mars 17, 2010 Skrevet Mars 17, 2010 En ting er sikkert. En alvorlig skjerpings trengs i den klubben der. Virker som rykte om klubben blir dårligere og dårligere, nettop pga slike ting. Synd at det skal bli sånn, men klarer ikke ledelsen i klubben oppgaven sin, så bør de heller sette opp kontigenten en hundrelapp å ansette noen på heltid som har mulighet til oppfølging.
Mr.Silver Skrevet Mars 17, 2010 Skrevet Mars 17, 2010 La merke til en snodig ting angående ccn. Jeg meldte meg inn i mars 09.. Faktura kom etterhvert, denne ble avglemt også betalte jeg den i august.. men når jeg fikk medlemspapirene så står det at medlemskapet utgår i mars. Noen som vet hvem jeg kan kontakte angående dette? Da det blir for dumt å betale ny kontigent igjen i mars når det ikke utgår før august.
Torbjørn E39 Skrevet Mars 17, 2010 Skrevet Mars 17, 2010 Medlemskapet skal vel følge kalenderåret, på medlemskortet mitt står det gyldig til 31.12.2010, dette er uavhengig om jeg har betalt i mars, juni eller senere av året. Se medlemskortet ditt hva som gjelder.
maartn Skrevet Mars 17, 2010 Skrevet Mars 17, 2010 Det er dumt at BMW sin hovedklubb skal være såpass treg og gi et useriøst utad til nye medlemmer. Det kan UMULIG ta over 2 måneder å sende ut en giro. Når skal hjemmesidene fra tidlig 90-tall oppdaters egentlig? Det er jo nesten litt flaut.
Fliid Skrevet Mars 17, 2010 Skrevet Mars 17, 2010 Nye nettsider er underveis og forenkler innmeldingsprosesson for vedkommende som sitter med denne jobben. Medlemsskap følger innmeldingsdato og ett år fremover osv. Forespørsel angående medlemsskap innmelding / medlemsskap endringer osv. skal til register@bmwccn.no
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå