aloebiz.net Skrevet Mars 17, 2010 Skrevet Mars 17, 2010 http://www.bt.no/nyheter/lokalt/Innfoer ... 49685.html Men andre ord ikke kjøp bil som har gått i Bergen Full av rust og drit etter saltet som ikke er lov å vaske av
Springsteen Skrevet Mars 17, 2010 Skrevet Mars 17, 2010 Ingen som stopper meg; vi har ikke offentlig vann Kjøpe bil på vestlandet generelt er nok ikke lurt uansett. Vått og dårlige veier jevnt over.
Ellingsen B. Skrevet Mars 17, 2010 Skrevet Mars 17, 2010 Her er «straffen» Folk som bryter forbudet, risikerer mye. - Vi har hjemmel til å kutte vannforsyningen, sier fagdirektør Magnar Sekse i Vann- og avløpsetaten.
Springsteen Skrevet Mars 17, 2010 Skrevet Mars 17, 2010 Venter på at de kommer og leder vekk vannet fra brønnen jeg da.. Noe tiltak må de gjerne ha, men med dagens vær og snøsmelting videre skulle en tro at det løser seg helt på egenhånd.
bmwkizn Skrevet Mars 17, 2010 Skrevet Mars 17, 2010 Herregud det landet her styres av retards. Hvor skal dette ende..
lloydsb Skrevet Mars 17, 2010 Skrevet Mars 17, 2010 Ingen som stopper meg; vi har ikke offentlig vann Kjøpe bil på vestlandet generelt er nok ikke lurt uansett. Vått og dårlige veier jevnt over. hehe det er jo fint! bare å starte utendørs vaskehall.. hvis borrehullet\brønnen har gått til sig.. 3 min med høytrykk, 20 kr? kanskje mer... presse priser nå !haha
Fredrik 90 Skrevet Mars 17, 2010 Skrevet Mars 17, 2010 Jeg tror faktisk jeg hadde vasket bilen likevel jeg! Hjemme i min egen gård gjør jeg faktisk som jeg vil, så vanskelig er jeg Tviler på at kommunen kjører rundt i byggefeltene å sjekker om folk bruker vann, dessuten så vet jeg at naboene ikke hadde sladdret de hadde gjort akkurat det samme selv!
sladjan Skrevet Mars 17, 2010 Skrevet Mars 17, 2010 haha ble litt mobba i sta av noen kolegaer som nevnte den artikelen i avisa. Vi har høytrykkspyler på jobben og der er jeg ofte å se både etter jobb og på kvelden uansett om det regner eller snør Kommer til å vaske bil dobbelt så mye nå
RemyNG Skrevet Mars 17, 2010 Skrevet Mars 17, 2010 haha hva blir neste forbudet? Puste? Gestapo politikker slår til igjen lurer på hvor mange bergensere kommer til og følge den.
Fliid Skrevet Mars 17, 2010 Skrevet Mars 17, 2010 Fredrik90, nei, det hadde du nok ikke gjort. Forbud er forbud. Du skriker litt nå, men den dagen de hadde skrudd av vannet. Da hadde gråten kommet. Man kan ikke gjøre som man vil, selvom det er en egens tomt. Man kjøper vann, man betaler for en tjeneste. Om leverandør (kommune) sier at du ikke får lov til å vaske bilen med deres vann, så får du ikke lov til det. Sånn fungerer det
sladjan Skrevet Mars 17, 2010 Skrevet Mars 17, 2010 Hvorfor egoister? Det er ikke vårres problem at Bergen kommune sliter med vann! De har ikke brukt en drit av penger på å lage nye rør og det som trengs. 1/3 del av vannet i bergen kommer aldri fram pga. lekasjer i røra som ikke er gjort noe med på 30-40år, det er bare helt sjukt spør du meg. Dette er rett og slett skam, at folk skal slite med vann i Bergen. Skulle trodd vi bor i Afrika ikke Norge!
Frode D Skrevet Mars 17, 2010 Skrevet Mars 17, 2010 Snart blir det bompenger for å gå ut ytterdøren..
Turtiss Skrevet Mars 17, 2010 Skrevet Mars 17, 2010 Kjempe egoistisk å tenke slik. Forskyve skylden på alle andre til sin egen fordel. Er ene og alene ett skippertak fra alle som bor i Bergen, for å slippe å måtte koke vannet sitt snart. Kanskje ikke våres problem, men det blir fort det vist alle gir faen. Og lurer litt på hvor du har fra at ingenting blir oppgradert eller skiftet ut..... Bor du egentlig i Bergen? De graver jo alle steder i byn, spesielt i sentrum og mye rundt i bydelene. Nye vanntunneler, renseanlegg har kommet osv. Nei, ta å skyld på været som har vært de siste månedene istede!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå