codex Skrevet Mars 18, 2010 Skrevet Mars 18, 2010 Vi har jo hatt en litt lengre vinter enn normalt i større deler av landet, men nå virker det som den endelig trekker seg tilbake Jeg håper på og få sommerfelgene på om ei uke og 2, det er meldt mildt og 5-6 grader fremover lenge nå på langtidsvarslet Jeg gleder meg til føret tillater meg og sette på mine 19" Hartge classic II felger Så ? Når håper/satser dere på og få på god felgene til sommeren på ?
bmwkizn Skrevet Mars 18, 2010 Skrevet Mars 18, 2010 Etter påska nå, så er det bare å legge dem på tenker jeg
Tiller Skrevet Mars 18, 2010 Skrevet Mars 18, 2010 Studerer i Nederland og kjørte bilen ned med et flyttelass etter jul. Her har jeg smelt på noen midlertidige sommerdekk allerede 13 grader og sol her idag
Reef89 Skrevet Mars 18, 2010 Skrevet Mars 18, 2010 Regner vel med i begynnelsen av april:) Gleder meg.
rt007 Skrevet Mars 18, 2010 Skrevet Mars 18, 2010 Rett over påske skal joggeskoene på Skal litt opp i høyden i påska så da kan det fort bli litt glatt med sommerdekk
jon///M Skrevet Mars 18, 2010 Skrevet Mars 18, 2010 er det bare i trøndelag at det fortsatt snør eller? lengter etter og få lakt om jeg og. men hver morgen når jeg drar på jobb så snør det.. og når jeg kommer hjem er det mildt slik at det er bare sørpe over alt! tror nok uansett jeg venter til over påske, gjikk på en liten smell for noen år siden da det hadde blir bar og fin asfalt til påsken. så jeg kjørte liksågodt hjem til hjembygden min på sommerhjul. våknet opp skjertorsdagen med snø opp til bumperlista på e34en.. hehe:P
Tiller Skrevet Mars 18, 2010 Skrevet Mars 18, 2010 Er mange som er ivrige med å få på sommerskoa, og det skjønner jeg. Men er litt kjipt om en skulle bli overaska med litt is på veien. Da får en jo ganske redusert dekkning fra forsikkringa
maartn Skrevet Mars 18, 2010 Skrevet Mars 18, 2010 Jeg bytter i slutten av påska når jeg er ferdig med ski/snowboard aktiviterer som gjør at jeg må til fjells. Har nyinnkjøpte BBS LM sko som skal på, så jeg gleder som pokker!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå