Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har jo hatt en litt lengre vinter enn normalt i større deler av landet, men nå virker det som den endelig trekker seg tilbake :)

Jeg håper på og få sommerfelgene på om ei uke og 2, det er meldt mildt og 5-6 grader fremover lenge nå på langtidsvarslet :) Jeg gleder meg til føret tillater meg og sette på mine 19" Hartge classic II felger :)

Så ? Når håper/satser dere på og få på god felgene til sommeren på ? =P~

• Svar 132
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Studerer i Nederland og kjørte bilen ned med et flyttelass etter jul. Her har jeg smelt på noen midlertidige sommerdekk allerede 8)

13 grader og sol her idag :D

Skrevet

er det bare i trøndelag at det fortsatt snør eller? :P lengter etter og få lakt om jeg og. men hver morgen når jeg drar på jobb så snør det.. og når jeg kommer hjem er det mildt slik at det er bare sørpe over alt! tror nok uansett jeg venter til over påske, gjikk på en liten smell for noen år siden da det hadde blir bar og fin asfalt til påsken. så jeg kjørte liksågodt hjem til hjembygden min på sommerhjul. våknet opp skjertorsdagen med snø opp til bumperlista på e34en.. hehe:P

Skrevet

Er mange som er ivrige med å få på sommerskoa, og det skjønner jeg.

Men er litt kjipt om en skulle bli overaska med litt is på veien. Da får en jo ganske redusert dekkning fra forsikkringa

Skrevet

Jeg bytter i slutten av påska når jeg er ferdig med ski/snowboard aktiviterer som gjør at jeg må til fjells. Har nyinnkjøpte BBS LM sko som skal på, så jeg gleder som pokker! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...