Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mine kom på bilen på fredag :) Tok også en større vårrengjøring samtidig.

m6wpfk1v8cdyelm9incp.jpg

• Svar 132
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Så fort jeg får de fra England. Ankom visst Norge i går og blir sendt videre til meg i dag. :D! Ser for meg torsdag eller fredag i neste ikke... Hvis det ikke blir før lørdag blir det hvertfall en lang fredag ( :lol: )

Felgene mine ligger i Bergen, så det blir nok ikke noe før torsdag eller fredag denne uken... :P

Skrevet

Skal opp på fjellet i påsken, så setter på sommerfelgene tirsdag om 1 uke. Gleder meg, har nye felger som skal på :)

Skrevet

Mine skal på når de nye falken dekkene kommer fra dekkonline.com! De skal på de nylakka svarte Rondell felgene mine :D skal bli artig :)

Ca 1 uke levering fra dekkonline.com?

Skrevet

Tds'n fikk sommerhjula sine påmontert i går, men nylakkert i en slik farge at jeg er usikker på om jeg skal legge ut bilde av dem, før jeg evt. lakker dem i en ny farge. :lol:

Alpina'n har jeg ikke sommerfelger på ennå, så det kan nok ta sin tid :?

Skrevet
tok sommerskoa på for 2dager siden :) så nå har m3n nye (brukte) felger :wink: breyton magic 9* 235-35-19 fremme og 10* 265-30-19 bak ;) über gryymt :shock:

Bilder takk :wink:

Skrevet

har ikke tatt bilde enda :( vill ikke heller :P måtte kjøre m3n på arb for 2uker siden, og da var det så klart en idiot traktor som har lagt igjen noen store harde snøklomper midt på veien!! så jeg er manko på frontfanger :( men har kansje skaffet en ny tror jeg ;) skal ta bilde når jeg har tatt på fangeren :)

måtte space 1cm fremme, og heve fronten ca 1,5cm for og få de på, bak gjikk det helt fint, men skal skru den opp noen mm til tror jeg :)

Skrevet

Sommerhjulene kom på forrige lørdag :D

BMW ///M-sport 8,5 + 9,5 x 19 med 245/35 + 275/30-19 Continental SportContact 2.

Kjenne at den er litt hardere og at den sporer litt nå, for det var ingen sporing på vinterhjulene

(245/40-18 Nokian piggdekk). Men forsatt veldig komfortabelt :applause:

chh9pylvzaapr3a5c0r7.jpg

q318e6get0uxkk5i59i6.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...