Ellingsen B. Skrevet Mars 18, 2013 Share Skrevet Mars 18, 2013 tøft! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
advannor Skrevet Mars 20, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2013 Takker folkens, blir meget bra Uten tvil fete felger! Er nesten glad for at jeg solgte mine egentlig, da disse nesten har blitt "allemannseie" her på bimmers Ikke ta det ille opp, for dette er en av de feteste felgene man setter på en E36!! Jeg er ganske enig i deg der, men måtte fullføre en drøm Har gjort litt i det siste: Camber justering bak er på Kjøpte meg noe jeg tror jeg blir ganske glad i slipper å slite med å få jekken under Bilen har hvert på eu godkjenning, skal egentlig ikke inn før i juni, men ville ta det før den setter seg ned med sommersko Er en del feil -.- mesteparten er bare småtterier, eneste store er For høy CO og rust i jekkfester, prøve å få ordnet det før sommern kommer Kan også legge til at jeg måtte kjøpe en 10kantet pipe fra OZ til mutterene på felga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet Mars 20, 2013 Share Skrevet Mars 20, 2013 CO ordner du med noen liter E85 på tanken Blir kul denne! hvor kjøpte du jekken hen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
advannor Skrevet Mars 20, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2013 CO ordner du med noen liter E85 på tanken Blir kul denne! hvor kjøpte du jekken hen? Okok, greit å vite, tenkte å hive på orginal bakpotta å kjøpte dem fra ECStuning.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Mars 27, 2013 Share Skrevet Mars 27, 2013 Lyst på bilder av bilen med hjula på!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennern1 Skrevet April 2, 2013 Share Skrevet April 2, 2013 Grommeste e36 i bygda detta! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet April 2, 2013 Share Skrevet April 2, 2013 Synes du skal montere hjul å knipse masse bilder jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sund.M3 Skrevet April 2, 2013 Share Skrevet April 2, 2013 Synes du skal montere hjul å knipse masse bilder jeg +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
advannor Skrevet April 6, 2013 Forfatter Share Skrevet April 6, 2013 Hehe, det kommer det kommer, står litt stille atm. Må få på dekk også er det denne eu kontrollen da "/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet April 6, 2013 Share Skrevet April 6, 2013 Drit nå i det da, BIIIIILDER!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jako344 Skrevet April 9, 2013 Share Skrevet April 9, 2013 fredriiich, ta også få slengt ut noen bilder nå! venter spent på åssen dette blei på bilen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
advannor Skrevet April 10, 2013 Forfatter Share Skrevet April 10, 2013 Testa felga, satt meget bra må jeg si. Venter på cash så får vi satt på dekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet April 10, 2013 Share Skrevet April 10, 2013 Kommer til å bli pen fitment det der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
advannor Skrevet April 11, 2013 Forfatter Share Skrevet April 11, 2013 Kommer til å bli pen fitment det der Får se åssen det blir med dekk , vil prøve med en 3mm spacer for å få det lille ekstra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SigurdE36 Skrevet April 11, 2013 Share Skrevet April 11, 2013 Rå kjerre!! Spotta denne ved Shell i Ytre, får ett par uker siden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå