bmmww1 Skrevet April 28, 2014 Share Skrevet April 28, 2014 Så heilt perfekt!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet April 28, 2014 Share Skrevet April 28, 2014 Nydelig farge! følger med her!! Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
advannor Skrevet April 30, 2014 Forfatter Share Skrevet April 30, 2014 Takker for det peps Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
advannor Skrevet Mai 2, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2014 Vurdere å selge min kjære , PM meg for mer info Anyway, slenger ut noen fete bilder som ble tatt på Early fitment , kanon treff forresten grattis til alle vinnere ;D 320dt edition 33 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Mai 2, 2014 Share Skrevet Mai 2, 2014 Grom bil!!!!! så den på treffet og måtte bort og titte på den flere ganger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
advannor Skrevet Mai 4, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2014 Får slenge ut en liten update da. Hjem fra Early fitment røyk det ene hjullageret bak, så da måtte man skru for å komme seg til vårmønstringa på vallehovin Hjem fra EF Ikke rart det gikk galt Klar for vårmønstring Vant jaggu "treffets bling" Kjøpt meg leppe til bakluka, Vurderer å droppe lakk på den! tenketenke Har også tatt vekk vindusviskere for å få cleanere look Når tiden strekker til skal jeg få modda nye eksosen og tatt en skikkelig polish Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Mai 4, 2014 Share Skrevet Mai 4, 2014 Gratulerer med premie! Har noen bilder av den i fra treffet som dukker opp ganske snart Hvilken eksos skal du ha? Sent fra min GT-I9505 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet Mai 4, 2014 Share Skrevet Mai 4, 2014 Behold leppa til bakluka sort! Blir så mye bedre slik den er nå enn om du lakkerer den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Mai 4, 2014 Share Skrevet Mai 4, 2014 Dropp leppa! Synes den er cleanere uten siden du har så cleanlook fra før Durochris reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mai 4, 2014 Share Skrevet Mai 4, 2014 Behold leppa til bakluka sort! Blir så mye bedre slik den er nå enn om du lakkerer den! 1+ Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet Mai 5, 2014 Share Skrevet Mai 5, 2014 Syns det ble fett med svart spoiler Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mai 5, 2014 Share Skrevet Mai 5, 2014 Behold den sort ja Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
advannor Skrevet Mai 5, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2014 Den blir nok svart ;D Gratulerer med premie! Har noen bilder av den i fra treffet som dukker opp ganske snart Hvilken eksos skal du ha?Sent fra min GT-I9505 via Tapatalk Smud, du er rå til å ta bilder Eksoen er bare komplett gs-performance eksos Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toastjern Skrevet Mai 12, 2014 Share Skrevet Mai 12, 2014 Hvis den leppa skal på bakluka bør den være svart ja ! Sent from my iFøn using Tæpætålk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
advannor Skrevet Juni 8, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2014 Da var bilen solgt Nå blir det nytt prosjekt, gleder meg! santho96 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå