Gå til innhold

noen som skal til Strømstad på skjærtorsdag?

Anbefalte innlegg

• Svar 111
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Stakkars Strømstad :)

1+

Nok en gang skal Nordmennene drite oss ut!

Sånt tull holder jeg meg unna [-X Da er det mye gøyere å cruise nedover i Danmark og Tyskland med cruisecontrolen på 170km/t :D

jeg vil anbefale inkompetansen å tie, har vært der et par ganger og kan si som så at det er alt annet enn det som blir fokusert på gjennom diverse mediekanaler, klart det er enkeltepisoder med bråk og noen overvektige nordmenn som viser rumpe, men stort sett er det en kjempefest hvor folk oppfører seg greit, heldigivis er det bra med polis der som rydder unna det meste av idioter som ikke kan oppføre seg. Men forventer svært lite av Ola Dunk både intellektuelt og sosialt sett, så slike bemerkelser kom som forventet fra din side Fredrik :mrgreen:

men tilbake on topic, noen som skal og evt hva slags bil? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

strømstad er jo bare kø. mye bedre å ta turen til halden ut på kvelden ja. mere liv der :D ser endel alternaltive biler der. tak kappa volvo 240 og slik :P også var det en E39 M5 der i fjor. noen folk driter seg ut. men stortsett er det folk som oppfører seg. men det er kanskje fordi alle sammles rett utenfor veggen på halden politikammer. og de har god hjelp av den svenske polisen til å holde orden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

strømstad er jo bare kø. mye bedre å ta turen til halden ut på kvelden ja. mere liv der :D ser endel alternaltive biler der. tak kappa volvo 240 og slik :P også var det en E39 M5 der i fjor. noen folk driter seg ut. men stortsett er det folk som oppfører seg. men det er kanskje fordi alle sammles rett utenfor veggen på halden politikammer. og de har god hjelp av den svenske polisen til å holde orden.

Vurderer Halden ja, får høre med sjåføren, jeg så e46 m3 der i Strømstad i fjor med norske skilt, så var det en del heftige amcar, mercer og ikkeminst skyline/supraer fra sverige :) Politiet er også veldig hyggelige, slår ned på det som trengs, som bråk/stygg oppførsel, eneste man må huske på er den maks 1 min på tomgang-regelen

Skal ta en haug med bilder og filme, så blir det juvtjub etterhvert :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halden på skjærtorsdag kan anbefales. Mye biler du ikke ser ellers, og mye folk.. Jeg skal til byen da, men ikke med bil. Pleier å ha vors hos en kompis i som bor i sentrum og så gå til byen i 10-tida for å se på biler før det er inn på utesteder.

Når det gjelder Strømstad så er det akkurat så harry som media skal ha det til. Jeg har kjørt i kolonna fra Halden til Strømstad via Berby to ganger, en gang i russebilen som 18-åring og en gang som sjåfør på russebil som 19-åring. Det holdt, for å si det sånn..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...