Dr_S Skrevet Mars 26, 2010 Skrevet Mars 26, 2010 Hadde sikkert dratt, hvis jeg var 18 år og fersk lapp
///ben Skrevet Mars 26, 2010 Skrevet Mars 26, 2010 Hadde jeg kjørt en skikkelig opp jazza 240, hett Halvor og kommet fra toten så kanskje
Just-turbodiesel Skrevet Mars 26, 2010 Forfatter Skrevet Mars 26, 2010 Hadde jeg kjørt en skikkelig opp jazza 240, hett Halvor og kommet fra toten så kanskje jau, itte lenge igjen, må på polet for å få tak i noe hellig vatn oppskriften på vellykket rus er følgende -blå powerade -sprit -sprite og ei kanne med spylervæske-logoen på, som man blander alt sammen oppi meldt oppholdsvær, så det ser greit ut mtp været også. skal filme og ta bilder, så skal jeg få klipt til en film og få lagt den ut på youtube
Sjøbuse Skrevet Mars 27, 2010 Skrevet Mars 27, 2010 Hadde jeg kjørt en skikkelig opp jazza 240, hett Halvor og kommet fra toten så kanskje må man ha røten 240 for å dra ditt? når jeg var der i fjor så møtte jeg en E39 M5 i sverige. og på kvelden i halden stod min E38 på torget uten at noen hadde problem med det. stod også en E46 M3 der. og M5`n kom etterhvert. så trur nok ikke du må ha en 240 for å dra ditt.
Just-turbodiesel Skrevet Mars 27, 2010 Forfatter Skrevet Mars 27, 2010 er bare å ignorere slike innlegg Sjøbuse, hjernen til slike personer er ikke godt nok utviklet til å tro at det er andre biler en slitne 240r der når det er det de ser på fjernsynet, på fjernsynet ser man 4-8 biler kanskje, mens det er ca 500-1000 biler i realiteten?!
FredrikE24 Skrevet Mars 27, 2010 Skrevet Mars 27, 2010 Drar nedover med Robkill her på forumet med gamle 732n Tror det blir bra jeg, var der som 13 åring ufrivillig da familien for en gangs skyld tro på påskeferie på sjøen. Kom inn til Strømstad samtidig som Sandefjord ferja, da begynte helvette Opplevde det hele som kaos, fyll og slossing. Skal si at det var mange som var der for å råne rundt, var ikke akkurat et masseslagsmål. Tenkte å dra med meg 628n men tror jeg dropper det Veisalt er noe som enda blir hyppig brukt rundt på østlandet.
Chris_ Skrevet Mars 28, 2010 Skrevet Mars 28, 2010 hehe, fetteren min pleier å dra over fra tomter hvert år, som regel i gamle ihjælhorede volvoer. Ett år dro han i en rosa volvo stasjonsvogn Hmm.. navn? (sorry off-topic)
Fredrik 90 Skrevet Mars 29, 2010 Skrevet Mars 29, 2010 Stakkars Strømstad 1+ Nok en gang skal Nordmennene drite oss ut! Sånt tull holder jeg meg unna Da er det mye gøyere å cruise nedover i Danmark og Tyskland med cruisecontrolen på 170km/t jeg vil anbefale inkompetansen å tie, har vært der et par ganger og kan si som så at det er alt annet enn det som blir fokusert på gjennom diverse mediekanaler, klart det er enkeltepisoder med bråk og noen overvektige nordmenn som viser rumpe, men stort sett er det en kjempefest hvor folk oppfører seg greit, heldigivis er det bra med polis der som rydder unna det meste av idioter som ikke kan oppføre seg. Men forventer svært lite av Ola Dunk både intellektuelt og sosialt sett, så slike bemerkelser kom som forventet fra din side Fredrik Nei for all del! Jeg driter vel i om du vil ned ditt å drite oss nordmenn ut! Du i merca di glir vel rett inn i tulling-miljøet der nede! Godt vi har hver vår smak når det gjelder slikt, skal selv til strømstad men jeg drøyern noen måneder før jeg hiver fruen i båten og planer bortover Har alltid likt meg godt i strømstad igrunnen
325icab_88 Skrevet Mars 29, 2010 Skrevet Mars 29, 2010 Var i Halden i fjor med Fiatn(ikke akuratt typisk rånebil). Så blant annet E46 m3n og m5n Tror vi dropper Strömstad i år også, men stiller nok i Trans Am`en utover kvelden i Halden
M30Punk Skrevet Mars 29, 2010 Skrevet Mars 29, 2010 Husk at systembolaget ikke er åpent skjertorsdag folkens
janerik171187 Skrevet Mars 29, 2010 Skrevet Mars 29, 2010 Husk at systembolaget ikke er åpent skjertorsdag folkens det er åpent i grebbestad men de fleste har med seg drikke da
M30Punk Skrevet Mars 29, 2010 Skrevet Mars 29, 2010 Greit å ha nevnt det for de som hadde tenkt å kjøpe med litt tilbake,da veit dem det
SofaKingFresh Skrevet Mars 29, 2010 Skrevet Mars 29, 2010 Drar på Onsdagen : ) Orker ikke den kø-kjøringa. Så om andre skal innover te Sverige på Onsdag, rop ut! : ) Jeg blir å se på motorveien fra Skien til Svinesund Onsdags morgen hvertfall ;D GHehehaeh. Bare å vinke/tute/blinke om noen ser en vinrød E34 med sorte 18" 5 eika : )
Wacman Skrevet April 1, 2010 Skrevet April 1, 2010 http://www.dagbladet.no/2010/04/01/nyhe ... /11103556/ Haha, sånn ja - heia Norge! Er den sølvgrå merca på bilde nr to just turbodiesel sin eller?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå