FTE Skrevet April 3, 2010 Skrevet April 3, 2010 Jeg måtte avbryte halvveis i videoen, det ble rett og slett for flaut!
Fredrik 90 Skrevet April 5, 2010 Skrevet April 5, 2010 hvor er just turbodiesel? Han har kanskje skjønt hvor på trynet det er! Like greit at han holder seg vekk
///Naitsirk Skrevet April 5, 2010 Skrevet April 5, 2010 hvor er just turbodiesel? Ligger på sykehus etter hjernerystelsen han fikk i fallet vist på forrige side...
S.Arnesen Skrevet April 5, 2010 Skrevet April 5, 2010 Haha, så genialt.... Men det imponerte meg litt. At jeg klarte å finne bilder av akkuratt han.... hehe
///Naitsirk Skrevet April 5, 2010 Skrevet April 5, 2010 hehe..det var tull Stian Btw..Har det stått noe i østfoldavisene etter turen våres hjem på Torsdagkveld eller? hehe
S.Arnesen Skrevet April 5, 2010 Skrevet April 5, 2010 hehe..det var tull Stian Btw..Har det stått noe i østfoldavisene etter turen våres hjem på Torsdagkveld eller? hehe Søren å Hadde jo vært ett bimmers gullkorn hehe Ikke sett noe nei. Slapp vel unna under radaren... hehe
noekult Skrevet April 5, 2010 Skrevet April 5, 2010 Noen med bilde av hvordan han ser ut da? Tror forresten han er mest omtalte personen her på Bimmers med god margin...
S.Arnesen Skrevet April 5, 2010 Skrevet April 5, 2010 Tror forresten han er mest omtalte personen her på Bimmers med god margin... Tror nok det er hva han håper på også. Man kan jo ikke være så mørk i toppen som han oppfører seg her på forumet...
///Naitsirk Skrevet April 5, 2010 Skrevet April 5, 2010 Hehe.. syns nå han skaper mye moro jeg da men Skjønner ikke hvorfor folk hisser seg opp så til di grader av at han sier meningene sine, folk kommer jo med personangrep fordi dem tar seg nær av det han sier JT har jaggu mange gode synspunkter og argumenterer ofte godt for det han mener..da syns jeg dem som slenger med leppa fordi dem da tar seg nær av det han sier, virkelig presterer å synke lavt. Det var meninga mi
Sturlis Skrevet April 5, 2010 Skrevet April 5, 2010 Var en tur i strømstad for å handle og å kikke litt på skjærtorsdag, og jaja sier jeg bare! Fy faen så mange idioter... Snakk om å drite seg ut!
Fredrik 90 Skrevet April 5, 2010 Skrevet April 5, 2010 Søren å Hadde jo vært ett bimmers gullkorn hehe Ja det hadde pinadø meg vært et bimmers gullkorn jeg aldri skulle ha glemt, og som jeg skulle ha utnytta til det fulle hehe! Hehe.. syns nå han skaper mye moro jeg da men Skjønner ikke hvorfor folk hisser seg opp så til di grader av at han sier meningene sine, folk kommer jo med personangrep fordi dem tar seg nær av det han sier JT har jaggu mange gode synspunkter og argumenterer ofte godt for det han mener..da syns jeg dem som slenger med leppa fordi dem da tar seg nær av det han sier, virkelig presterer å synke lavt.Det var meninga mi Joda han skaper mye underholdning, men når han kommer i fullt alvor å påstår at en trimma Volvo 240 er mye mer sportslig enn en E46 coupe, og at en MB 290 TD kjører fletta av en E46 323I både i svinger og rett fram, da reagerer folk! Bare det bråket som har vært før, da han hette "745" eller noe sier jo litt om fyren! Jeg kan med hånda på hjeretet si at jeg har aldri tatt meg nær av de Just-turbodiesel sier, for så lange det kommer fra han så er det helt umulig å ta det seriøst og i værtfall ta seg nær at det! Det er bare saus å rør alt sammen! Jeg sjekka ham for en stund siden og fant bla ut at han er en ikke helt voksen 89 modell, hvor han kom fra, hans navn og de andre foruma han var aktiv i (Der er han faktisk en tanke mer seriøs også). Mulig han kun bruker Bimmers som underholdning og tidsfordriv!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå