///Naitsirk Skrevet April 5, 2010 Share Skrevet April 5, 2010 Hehe regna med svar fra deg Hvis du sjekka hvor han kommer fra så ser du vel også at jeg og han er fra samme bygd Utsagn som at det og det kjører fletta av den og den bilen tar jeg stort sett med et smil .. selv om du ikke tar noe av det han sier seriøst så er det tydeligvis andre som gjør det Folk klarte jo å tru at han var seriøs da han snakket om turbodiesel MB'n på side 3 som gjorde 0-100 på 3,9 sek hehe ere mulig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet April 5, 2010 Share Skrevet April 5, 2010 Hehe regna med svar fra deg Hvis du sjekka hvor han kommer fra så ser du vel også at jeg og han er fra samme bygd Utsagn som at det og det kjører fletta av den og den bilen tar jeg stort sett med et smil .. selv om du ikke tar noe av det han sier seriøst så er det tydeligvis andre som gjør det Folk klarte jo å tru at han var seriøs da han snakket om turbodiesel MB'n på side 3 som gjorde 0-100 på 3,9 sek hehe ere mulig Hehehe! ja jeg følte jeg måtte komme med noe her ja Jeg mener folk er frie til å tro hva de vil så de som velger på tro på han må jo bare få gjøre det, selv om det er utrolig hva folk klarer å svelge Men han har sine "tilhengere" tydeligvis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 6, 2010 Share Skrevet April 6, 2010 FREDRIK90:etter mine beregninger så er vel ikke du så veeeeldig mye eldre enn JT? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sturlis Skrevet April 6, 2010 Share Skrevet April 6, 2010 noen fler som har bilder? Ligger 50-60 bilder på sa.no Syns den bildeserien der var litt morsom jeg da Fantastisk! Hahahaha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet April 6, 2010 Share Skrevet April 6, 2010 FREDRIK90:etter mine beregninger så er vel ikke du så veeeeldig mye eldre enn JT? Det er ikke alltid alderen det kommer ann på vettu, men hvordan man oppfører seg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet April 6, 2010 Forfatter Share Skrevet April 6, 2010 The king iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiis......................BACK!!!! hahahah, fy fader for en tur, evig bra. Men mye idiotisk oppførsel også, folk som pissa/dreit/pulte midt i folkemengden og biler med østfold-stuk/revehale og rullelakk og annet jævelskap. Men det positive er det viktigste. Du Fredrik, eneste du har presert er å få meg irritert når du ljuger om meg sånn i 98% av innleggene dine, har du blitt fingra i rumpa av presten på konfirmantleir eller noe sånt?! Kvaliteten på damene i år var ikke mye å skryte av, var eneste kolonna vår som hadde med fine damer dit jo! Det var forøvrig det råeste på hele turen, i Strømstad var det så som så, men bedre enn å sitte hjemme Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet April 6, 2010 Share Skrevet April 6, 2010 The king iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiis......................BACK!!!! hahahah, fy fader for en tur, evig bra. Men mye idiotisk oppførsel også, folk som pissa/dreit/pulte midt i folkemengden og biler med østfold-stuk/revehale og rullelakk og annet jævelskap. Men det positive er det viktigste.Du Fredrik, eneste du har presert er å få meg irritert når du ljuger om meg sånn i 98% av innleggene dine, har du blitt fingra i rumpa av presten på konfirmantleir eller noe sånt?! Kvaliteten på damene i år var ikke mye å skryte av, var eneste kolonna vår som hadde med fine damer dit jo! Det var forøvrig det råeste på hele turen, i Strømstad var det så som så, men bedre enn å sitte hjemme Dere skjønner kanskje nå hva jeg mener! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet April 6, 2010 Forfatter Share Skrevet April 6, 2010 her er film jeg mekka med et ræca kamera fra turen, promilla blei heller ikke mindre utover dagen, så har jeg bidratt litt i hvertfall med film Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maartn Skrevet April 6, 2010 Share Skrevet April 6, 2010 Hehe, kjente igjen han ene typen der fra en tideligere VG link tidligere i tråden. Det er vel ikke til å stikke under en stol at dette er sært og harry for oss som ikke lever i dette miljøet, men jeg velger å le av det og se på dette som en gjeng med tullinger. (ikke vondt ment) Finnes selfølgelig unntak og noen pene biler til tross for et stort flertall av gamle volvo, merc osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet April 6, 2010 Forfatter Share Skrevet April 6, 2010 Hehe.. syns nå han skaper mye moro jeg da men Skjønner ikke hvorfor folk hisser seg opp så til di grader av at han sier meningene sine, folk kommer jo med personangrep fordi dem tar seg nær av det han sier JT har jaggu mange gode synspunkter og argumenterer ofte godt for det han mener..da syns jeg dem som slenger med leppa fordi dem da tar seg nær av det han sier, virkelig presterer å synke lavt.Det var meninga mi hehe, Men du? Legg merke til bilvalget til klovna som kommer med personangrep, det er jo e30-eiere, altså helt gjennomsnittlige folk uten smak på 18 år + en med 5-serie som skaper skam da(trenger ikke å nevne noen navn), da skal man ikke forvente stort av dem de må jo til og med finne opp ting som jeg liksom skal ha sagt for å få majoriteten her mot meg, det sier alt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet April 6, 2010 Share Skrevet April 6, 2010 hehe, Men du? Legg merke til bilvalget til klovna som kommer med personangrep, det er jo e30-eiere, altså helt gjennomsnittlige folk uten smak på 18 år + en med 5-serie som skaper skam da(trenger ikke å nevne noen navn), da skal man ikke forvente stort av dem de må jo til og med finne opp ting som jeg liksom skal ha sagt for å få majoriteten her mot meg, det sier alt Sier du til han som har 5 serie, og drømmer om e30 m3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Naitsirk Skrevet April 6, 2010 Share Skrevet April 6, 2010 hehe, Men du? Legg merke til bilvalget til klovna som kommer med personangrep, det er jo e30-eiere, altså helt gjennomsnittlige folk uten smak på 18 år + en med 5-serie som skaper skam da(trenger ikke å nevne noen navn), da skal man ikke forvente stort av dem de må jo til og med finne opp ting som jeg liksom skal ha sagt for å få majoriteten her mot meg, det sier alt Sier du til han som har 5 serie, og drømmer om e30 m3 E30 M3 kan ikke sammenlignes med en alminnelig e30 Stian!! Fy fy hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet April 6, 2010 Share Skrevet April 6, 2010 E30 M3 kan ikke sammenlignes med en alminnelig e30 Stian!! Fy fy hehe Nei det er egentlig sant det. Det finnes en eller to non m e30 som jeg liker, det finnes ingen e30m3 jeg liker... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Naitsirk Skrevet April 6, 2010 Share Skrevet April 6, 2010 Nei nå har'n tatt seg en dram for mye trur jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet April 6, 2010 Share Skrevet April 6, 2010 hehe, Men du? Legg merke til bilvalget til klovna som kommer med personangrep, det er jo e30-eiere, altså helt gjennomsnittlige folk uten smak på 18 år + en med 5-serie som skaper skam da(trenger ikke å nevne noen navn), da skal man ikke forvente stort av dem de må jo til og med finne opp ting som jeg liksom skal ha sagt for å få majoriteten her mot meg, det sier alt Så du har med andre ord aldri sagt her inne at en Volvo 240 er mer sportslig enn en Ferarri F430? Eller at du skal kjøre fletta av en E46 Coupe med en E290 TD, eller at de gamle MB vraka dine er mye mer sportslig enn en E46 Coupe? Trenger jeg å komme med linker her? Hvis de vraka dine er så fantastiske, hvorfor har vi aldri sett dem forresten! "316" maste om bilder flere ganger i en tråd med skamsenka biler du har her inne, men du kom bare med masse sludder om at du hadde bilder i et MB forum osv! Da det blei spurt om link så bare pratet du deg vekk fra temaet som du pleier å gjøre når du blir tatt for noe! Så bare ikke prøv deg å kom med at jeg dikter opp ting om deg for å få med meg majoriteten mot deg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå