Just-turbodiesel Skrevet April 7, 2010 Forfatter Skrevet April 7, 2010 hehe, Men du? Legg merke til bilvalget til klovna som kommer med personangrep, det er jo e30-eiere, altså helt gjennomsnittlige folk uten smak på 18 år + en med 5-serie som skaper skam da(trenger ikke å nevne noen navn), da skal man ikke forvente stort av dem de må jo til og med finne opp ting som jeg liksom skal ha sagt for å få majoriteten her mot meg, det sier alt Så du har med andre ord aldri sagt her inne at en Volvo 240 er mer sportslig enn en Ferarri F430? Eller at du skal kjøre fletta av en E46 Coupe med en E290 TD, eller at de gamle MB vraka dine er mye mer sportslig enn en E46 Coupe? Trenger jeg å komme med linker her? Hvis de vraka dine er så fantastiske, hvorfor har vi aldri sett dem forresten! "316" maste om bilder flere ganger i en tråd med skamsenka biler du har her inne, men du kom bare med masse sludder om at du hadde bilder i et MB forum osv! Da det blei spurt om link så bare pratet du deg vekk fra temaet som du pleier å gjøre når du blir tatt for noe! Så bare ikke prøv deg å kom med at jeg dikter opp ting om deg for å få med meg majoriteten mot deg! ja, kom med link! forøvrig så går e46 323 og chippa 290 vil jeg tippe går ganske likt, en volvo 240 med 650-1000hk vil jeg påstå er mer sportslig siden den spinner og er mer leiken ja, har du tatt deg nær av at jeg syns det? siden du maser og legger an på meg på den måten? jeg gidder ikke å legge ut bilder på et forum av et annet bilmerke, siden jeg ikke bryr meg hva noen her mener uansett, noe problem med det?! Hva har jeg blitt tatt for? har ikke blitt tatt av noe annet enn ei blondine i det siste
Fredrik 90 Skrevet April 7, 2010 Skrevet April 7, 2010 ja, kom med link! forøvrig så går e46 323 og chippa 290 vil jeg tippe går ganske likt, en volvo 240 med 650-1000hk vil jeg påstå er mer sportslig siden den spinner og er mer leiken ja, har du tatt deg nær av at jeg syns det? siden du maser og legger an på meg på den måten? jeg gidder ikke å legge ut bilder på et forum av et annet bilmerke, siden jeg ikke bryr meg hva noen her mener uansett, noe problem med det?! Hva har jeg blitt tatt for? har ikke blitt tatt av noe annet enn ei blondine i det siste Se her, midt på siden der du siterer Lars89: viewtopic.php?f=9&t=147605&start=105 Det er ingen her som skriver om noen Chippa E290 TD, det er noe du først finner på nå. Det var vist også en 323 du skulle klare å kjøre i fra. Lengre bak i tråden så står det med Volvo 240 og Ferarri F430 men jeg ser ingen ting om 240er med 600 - 1000 hester, bare stylede å tunede 240er! Så du får vel bare finne fram årene å begynne å ro sånn som du pleier I og med at fantehistoriene dine kommer på løpende bånd her nå så begynner jeg å tvile om det i det hele tatt finnes noen MB 300 TDT, E9 eller 745, med andre ord du har vel ikke noe å legget ut bilder av hehe! Du lurer på hva du er blitt tatt for? Hvis jeg skal ramse opp det så blir der et lite hefte tenker jeg! Men jeg kan jo bare spørre deg hvorfor du plutselig for en tid tilbake bytta navn fra "745ia"(eller noe sånt) til Just-Turbodiesel? Når det gjelder den siste der med blondina, så synes jeg du skal la være å kjøre rundt på undomskolene i området for å få f....! Finn deg en på din egen alder, men det var kanskje ikke så lett... Jeg trives med fruen jeg, mye bedre med fast forhold man får seg noe to til tre ganger i uka å greier! Du burde prøve det, så kanskje oppførslen din også blir bedre
///Naitsirk Skrevet April 7, 2010 Skrevet April 7, 2010 Det holder nå Fredrik, la det ligge. Begge to
wicky124 Skrevet April 7, 2010 Skrevet April 7, 2010 synes igrunn dere to hadde kledd å stått på hver deres side av svinesund og slengt dritt til hverandre...Bedre enn paradise hotell
Fredrik 90 Skrevet April 7, 2010 Skrevet April 7, 2010 synes igrunn dere to hadde kledd å stått på hver deres side av svinesund og slengt dritt til hverandre...Bedre enn paradise hotell Hehe! Du mener det ja Men jeg må inrømme at hadde det vært en annen så hadde jeg driti å fortsette, MEN så lenge det er JT det er snakk om så føler jeg at jeg må svare når han ber om det
Lars89 Skrevet April 7, 2010 Skrevet April 7, 2010 Enig. Bare gøy med forumtroll. Alle kan ikke være enige heller
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå