Sjøbuse Skrevet Mars 23, 2010 Share Skrevet Mars 23, 2010 Liker å se på bilene, og mekanikeren er behagelig å se i arbeid, men jeg liker heller ikke måtene programlederen kjøper og selger biler på. Ble flau av å se på hvordan han kjøpte E30 M3'n. Biler som er så strøkne er verdt hver krone selger krever. så om jeg har en dønn strøken E30 M3 og krever 3 mill så er den verdt hver krone? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Mars 23, 2010 Share Skrevet Mars 23, 2010 Liker å se på bilene, og mekanikeren er behagelig å se i arbeid, men jeg liker heller ikke måtene programlederen kjøper og selger biler på. Ble flau av å se på hvordan han kjøpte E30 M3'n. Biler som er så strøkne er verdt hver krone selger krever. så om jeg har en dønn strøken E30 M3 og krever 3 mill så er den verdt hver krone? Misforstå meg rett da. Så lenge prisen selger forlanger samsvarer med tilstanden på bilen ser jeg ingen grunn til å prute. Det er rett og slett fornærmende. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Mars 23, 2010 Share Skrevet Mars 23, 2010 hehe. ja. bare kødda med deg. hater pruting selv jeg. selv i syden på markedene på gata syns jeg det er vanskelig å prute på ting selv om det er sann det funker der nede. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tiller Skrevet Oktober 22, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2010 NY! Fant enda en BMW episode på nettet idag (22.10.10) Denne: BMW 840CI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Oktober 22, 2010 Share Skrevet Oktober 22, 2010 Awesome, takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå