Gå til innhold

litt snadder for øyet til mannfolk med bein i nesa (kun stanceworks)


Anbefalte innlegg

Det var jo LITT ekstremt, den derre Corradoen :P

Enig, men jeg synes faktisk den kledde det stuket godt. Ikke alle biler som ser bra ut sluppet helt ned på bakken.

Men jeg lurer på hvor mange meter jeg kunne kjørt med en sånn før jeg ble stoppet av politiet. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med veiene i norge, og fartsdumper så ville jeg vel heller stilt spørsmålet: hvor mange meter kunne jeg kjørt for jeg ikke kom meg noen vei? :P

men helt klart et deilig stuk på en deilig bil :D *sikle*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lurer på hvorfor folk må henge seg opp i at "så" lave biler ikke kan kjøres i norge

zaki.jpg?t=1291934203

Tror ærlig talt ikke denne corradoen hadde klart seg over så mange skøyter med asfalt og fartsdumper her i Norge før fangerne hadde tatt kveld, man må nok tenke en ekstra gang over hvor man kjører med en så lav bil, men er ikke noe mindre tøft av den grunn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lurer på hvorfor folk må henge seg opp i at "så" lave biler ikke kan kjøres i norge

zaki.jpg?t=1291934203

Tror ærlig talt ikke denne corradoen hadde klart seg over så mange skøyter med asfalt og fartsdumper her i Norge før fangerne hadde tatt kveld, man må nok tenke en ekstra gang over hvor man kjører med en så lav bil, men er ikke noe mindre tøft av den grunn :)

Det er såklart luft montert på sånne biler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som den Corradoen går i USA og det er ikke bare gode veier der heller, tro meg, har kjørt ganske mye der. En så lav bil som på bildet der holder ikke over neste lyskryss engang, satt litt på spissen da. Luft er nok tingen da ja ;)

8skcc6rxavvf7qk5gqr0.jpg

1r3ovwi7nrk2au0hshmt.jpg

l3wk5h724t8niuc89k4g.jpg

e3t1pqeb9lo8aa7os176.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...