Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå mister jeg litt av manndommen min her, men de er skikkelig søte de gamle VWene :) Den rustne Golfen einseren (posten til Custom) er jo herlig at jeg nesten kunne tatt med den hjem om natta og pakka den under en dyne for å ta vare på den.

Skrevet

Hvis det først er postet opp noen VW'er så legger jeg ut bilder av min gamle 8) Førstebilen/russebilen...

Ikke helt stanceworks, men senka NOK fremme (og på original forstilling), spesielt i Kongsberg, byen med alle de verste fartsdumpene. Den kyssa asfalten for et godt ord.

w1skk7dwpxr1phj62l0s.jpg

l0adkb45l9t9x3qtcjjc.jpg

d2fwpx04wkng6hkracoz.jpg

eivoci0iqzw1khlvvvgj.jpg

Kjørte denne bl.a. til Kongeparken (fra 11 om kvelden til 9 om morgenen med tre passasjerer), til hytta et par ganger (ble brøytebil da), og rundt om i Kongsberg (ikke helt ideelt da motoren noen ganger kuttet ut når den var kald). Tok også 10-15 runder i diverse rundkjøringer. Artig bil! Men selv om senken så bra ut, var det ikke akkurat så bra mht. sikkerhet, komfort, eller noe som helst annet.

Skrevet
de 2 siste bildene er fake, men samma det, hvor er det isåfall snakk om dette stance streffet? :) har trua nå jeg med coilovers på vei

Du veit det du, Neonmuffler ;) Savner å se chopper fra deg.. Du har alltid vært et forbilde når det gjelder photoshop :)

Skrevet
de 2 siste bildene er fake, men samma det, hvor er det isåfall snakk om dette stance streffet? :) har trua nå jeg med coilovers på vei

Du veit det du, Neonmuffler ;) Savner å se chopper fra deg.. Du har alltid vært et forbilde når det gjelder photoshop :)

hehe ja *mimre*, savner litt den modde tia, but but.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...