Gå til innhold

litt snadder for øyet til mannfolk med bein i nesa (kun stanceworks)


Anbefalte innlegg

Nå mister jeg litt av manndommen min her, men de er skikkelig søte de gamle VWene :) Den rustne Golfen einseren (posten til Custom) er jo herlig at jeg nesten kunne tatt med den hjem om natta og pakka den under en dyne for å ta vare på den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det først er postet opp noen VW'er så legger jeg ut bilder av min gamle 8) Førstebilen/russebilen...

Ikke helt stanceworks, men senka NOK fremme (og på original forstilling), spesielt i Kongsberg, byen med alle de verste fartsdumpene. Den kyssa asfalten for et godt ord.

w1skk7dwpxr1phj62l0s.jpg

l0adkb45l9t9x3qtcjjc.jpg

d2fwpx04wkng6hkracoz.jpg

eivoci0iqzw1khlvvvgj.jpg

Kjørte denne bl.a. til Kongeparken (fra 11 om kvelden til 9 om morgenen med tre passasjerer), til hytta et par ganger (ble brøytebil da), og rundt om i Kongsberg (ikke helt ideelt da motoren noen ganger kuttet ut når den var kald). Tok også 10-15 runder i diverse rundkjøringer. Artig bil! Men selv om senken så bra ut, var det ikke akkurat så bra mht. sikkerhet, komfort, eller noe som helst annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

de 2 siste bildene er fake, men samma det, hvor er det isåfall snakk om dette stance streffet? :) har trua nå jeg med coilovers på vei

Du veit det du, Neonmuffler ;) Savner å se chopper fra deg.. Du har alltid vært et forbilde når det gjelder photoshop :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

de 2 siste bildene er fake, men samma det, hvor er det isåfall snakk om dette stance streffet? :) har trua nå jeg med coilovers på vei

Du veit det du, Neonmuffler ;) Savner å se chopper fra deg.. Du har alltid vært et forbilde når det gjelder photoshop :)

hehe ja *mimre*, savner litt den modde tia, but but.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...