awt Skrevet Desember 7, 2011 Skrevet Desember 7, 2011 Marjooozz skrev: LasseEllingsen skrev: Denne er NORSK! Takk! Beklager, jeg så automatisk på den nederste bilen i posten, som hadde seks siffer i skiltet.
haakon85 Skrevet Desember 7, 2011 Skrevet Desember 7, 2011 Litt flere bilder av Volvo-Roder. Kunne gjerne tenkt meg å se noen gjøre noe lignende med BMW som inspirasjon. Gjerne med V10.
|Ole| Skrevet Desember 7, 2011 Skrevet Desember 7, 2011 APedersen skrev: Fyyyyy faen!!!http://images.bimmers.no/files/v5ijeq287q9wpkkl0fvb.jpg Skifta interiøret så hadde den vert heeeeilt konge
noekult Skrevet Desember 7, 2011 Skrevet Desember 7, 2011 Erik89 skrev: Noekult kom med denne for en stund tilbake, og sikkert flere som har postet den..men den fortjener enda en repost synes nå jeg ! Ellers takk for alle E28-bildene Min er så utrolig urørt og original at den sannsynligvis vil forbli det de neste to åra, men det er MYE deilig inspirasjon å hente her
B3KK15 Skrevet Desember 7, 2011 Skrevet Desember 7, 2011 LasseEllingsen skrev: Noen som har noe mer snadder på lager? Denne 850´en er Skulle hatt alpina front bare ellerno! Ser ut som en hitlerbart det skiltet der
B3KK15 Skrevet Desember 7, 2011 Skrevet Desember 7, 2011 og lyden!!! http://www.youtube.com/watch?v=aP5Tu_ntvhg
Sund.M3 Skrevet Desember 7, 2011 Skrevet Desember 7, 2011 _anders skrev: Får lyst på Porsche av slike bilder jeg! +1
[space] Skrevet Desember 8, 2011 Skrevet Desember 8, 2011 Har sett gjennom en del av de RAUH-Welt BEGRIFF (RWB) filmene nå. Helt rått!
Odd-M Skrevet Desember 8, 2011 Skrevet Desember 8, 2011 Den der X5-saken med ballonghjul er bare patetisk. En senket SUV med fjæringsvei som en baneracer, kombinert med offroad-utstyr som snorkel og store hjul?
APedersen Skrevet Desember 8, 2011 Skrevet Desember 8, 2011 Ja, det er bra dumt at ikke alle biler er like:p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå