NBCustom Skrevet Mars 27, 2011 Share Skrevet Mars 27, 2011 den impalaen var feeeet! x2, sykt deilig lowrider! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hmj Skrevet Mars 27, 2011 Share Skrevet Mars 27, 2011 Jævlig fet den Impalaen der, hajoh! takk takk er fornøyd jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Mars 27, 2011 Share Skrevet Mars 27, 2011 Sykt å kjøre rundt slik Tror de har litt bedre veistandard enn her i Norge, hvor veistandarden kan minnes om gatene i Afghanistan hvor man tydelig ser hvor bilbombene har gått av.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 27, 2011 Share Skrevet Mars 27, 2011 Artig med delorean på hauketo..haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Mars 27, 2011 Share Skrevet Mars 27, 2011 Tror de har litt bedre veistandard enn her i Norge, hvor veistandarden kan minnes om gatene i Afghanistan hvor man tydelig ser hvor bilbombene har gått av.. Ja. Jeg var i Minnesota og Florida i fjor og der var veistandarden helt en annen enn i Norge. Men innkjørsel til hus og sånt er helt på trynet mange steder. Som regel bratte og/eller med enn grøft for at vannet skal renne forbi i begynnelsen. Et mareritt for lave biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Mars 27, 2011 Share Skrevet Mars 27, 2011 Ja, det har jeg lagt merke til, glad det ikke er slik her i Norge (som oftest), men skulle nesten ønske det var det til tider når innkjørselen ser ut som en liten replika av Oguni-numa Pond i Japan.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Mars 27, 2011 Share Skrevet Mars 27, 2011 Likte denne, forutenom tanklokket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Thøgersen Skrevet Mars 28, 2011 Share Skrevet Mars 28, 2011 ^^ Denne har vel AC Schnitzer bredding, er det ikke det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet Mars 28, 2011 Share Skrevet Mars 28, 2011 Stemmer at det er AC Schnitzer bredding. Likte ikke øylokkene jeg, syntes ikke tanklokket så så halv gærnt ut med den breddinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GeirAndre Skrevet Mars 28, 2011 Share Skrevet Mars 28, 2011 Begynner og bli drittlei den 7'ern neida.. er så fin den.. grom mk2 celica supra.. synd den jeg har på verkstedet aldri blir like fet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Mars 28, 2011 Share Skrevet Mars 28, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 28, 2011 Share Skrevet Mars 28, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogern Skrevet Mars 28, 2011 Share Skrevet Mars 28, 2011 Kule felger Jeg holder på å pusse opp ett sett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Mars 28, 2011 Share Skrevet Mars 28, 2011 Wicky: Trudde ikkje du likte E30, det der var no det siste eg hadde trudd kom fra deg Feit taxi da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 28, 2011 Share Skrevet Mars 28, 2011 er en kompis sin,...pluss det er taxi...derfor...haha..altså..jeg har ingentign imot e30 m3...er alle de andre som er irriterende... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå